آيفون تقلبي وارد بازار شد .

تاریخ ۱۳ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

سايت اينترنتي موبايل واک ، به خريداران گوشي هاي تلفن همراه آيفون محصول شرکت آمريکايي اپل درباره مدل هاي تقلبي اين گوشي هشدار داد.

 


به گزارش ایران موبایل ،طي ماههاي اخير ، گوشي هاي تقلبي آيفون به تعداد زيادي وارد بازارهاي موبايل بويژه آمريکا شده و اين گوشي هاي ساخت شرکت هاي چيني به قدري با مهارت ، با دقت و شبيه به گوشي هاي اصلي ساخته شده اند که در نگاه اول نظر و رضايت خريدار را جلب مي کند.

شرکت هاي سازنده و کپي کننده گوشي هاي تقلبي درچين به دليل سود آوري مطلوب توليداتشان چنان سريع و با دقت گوشي هاي تقلبي را ساخته و وارد بازار مي کنند که هميشه چند قدم از پيگيري هاي مقام هاي مسوول چيني در ممانعت از آنها جلوتر هستند.

درچين بعضي کارخانه ها و مراکز توليدي هستند که به آنها اصلاحا " sticking factories" ( کارخانه هاي چسبان) گفته مي شود و اين مراکز توليدي به محض ارايه گوشي هاي جديد به بازار ، نمونه تقلبي آن را کپي سازي و عرضه مي کنند و جالب اين که اين گوشي ها بقدري ماهرانه ساخته مي شوند که خريدار هرگز تقلبي بودن آن را حدس نمي زند.

توليد کنندگان گوشي هاي تقلبي حتي گوشي هاي تلفن همراه ساخت چين با برند هاي شناخته شده را کپي سازي کرده و آرم اصلي ان را ساخته و روي آن قرار مي دهند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2286