لوک خوش شانس در آيفون .

تاریخ ۱۰ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

آخرين کتاب کمدي لوک خوش شانس به نام “L’Homme de Washington” براي گوشي تلفن همراه آيفون محصول شرکت آمريکايي اپل ارايه شد.

 


به گزارش ایران موبایل ، اين سرويس به صورت يک برنامه کاربردي براي آيفون ارايه شده است و کاربران فرانسوي و انگليسي مي توانند با پرداخت 99/5 دلار آن را از فروشگاه ها تهيه کنند.

کاربران آيفون مي توانند با استفاده از فن آوري هاي جديد اين کتاب کمدي را در گوشي خود بخوانند و اين کتاب کمدي جديد از پر طرفدار ترين کتاب ها ي کمدي است که در اروپا عرضه شده است.

بيش از نيم قرن است که لوک خوش شانس سوار بر اسب باهوش و با وفايش "چالي‌جامپر" در غرب وحشي براي برقراري عدالت مبارزه مي‌کند، اين گاوچران مهربان سريع‌ترين هفت تيرکش، ماهر ترين سوارکار و بهترين يار قانون است.

لوک خوش شانس با به طنز و هجو کشيدن دنياي وسترن بزرگترين اسطوره آمريکايي،- تصويري موثر و ماندگار از اين اسطوره با تمام جزييات و عناصر تشکيل دهنده آن نظير شهرها، آداب و رفتار، دکورها و شخصيتهاي مثبت و منفي ارائه مي‌کند.

لوک خوش‌شانس براي نخستين بار در قالب شخصيتي کمدي در سال 1964 در صفحات مجله هفتگي اسپيرو ظاهر شد و خالق اين شخصيت "موريس دو بور"، نقاش بلژيکي است و در ابتدا موريس هم نويسنده و هم طراح داستان‌هاي لوک بود، اما پس از چند جلد اول کار نگارش داستان‌ها را به نويسنده‌اي فرانسوي به نام "رئه گويسني" واگذار کرد و نتيجه کار اين تيم دو نفره شگفت آور بود و چنان پختگي و ظرافتي به لوک خوش شانس بخشيد که به سرعت آن را به يکي از محبوب‌ترين قهرمانان داستان‌هاي مصور در دنيا بدل کرد.

پس از مرگ گوسيني در سال 1977 موريس کار تصويرگري لوک خوش شانس را به کمک نويسندگان ديگر و گاهي به تنهايي ادامه داد و دوران همکاري موريس و گوسيني طلايي‌ترين عصر داستان‌هاي لوک خوش شانس به شمار مي‌رود.

پس از مرگ موريس، آچده هنرمند فرانسوي- سري جديد لوک خوش شانس را طراحي کرد که نتوانست موفقيت قبلي را تکرار کند. سري کتاب‌هاي کميک لوک خوش شانس، يکي از پر فروش‌ترين کتاب‌ها است و در سراسر دنيا فروش فوق‌العاده بالايي داشته و به اکثر زبانها نيز ترجمه شده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2259