سیم کارت‌های اعتباری همراه اول 12 هزار تومان شد .

تاریخ ۸ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

به مناسبت عید غدیر خم سیم‌کارت‌‌های اعتباری همراه اول از روز عید تا 12 بهمن ماه سال جاری به قیمت 12 هزار تومان و به روز واگذار می‌‌گردد .

 


روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت عید غدیرخم و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان قیمت سیم کارت‌های اعتباری همراه اول در فواصل این دو رویداد تاریخی از 34 هزار تومان به 12 هزار تومان کاهش یافته و بصورت به روز واگذار می‌شود.

در این گزارش آمده است: از این مبلغ 10 هزار تومان قیمت سیم کارت و 2 هزار تومان شارژ اولیه خواهد بود که هزار تومان آن جهت قبض ثبت نام در دفاتر و 11 هزار تومان دیگر توسط بانک (بانک‌‌‌های ملی، ملت و صادرات) اخذ خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: در این راستا مهلت کارت شارژهای 5 هزار تومانی از 2 ماه به 4 ماه، کارت شارژهای 10 هزار تومانی از 4 ماه به 10 ماه و کارت شارژهای 20 هزارتومانی از 10 ماه به 20 ماه افزایش می‌یابد. در این گزارش تأکید شده است : پس از اتمام مهلت‌های مذکور و عدم خرید شارژ جدید، به مدت 2 ماه سیم کارت یکطرفه و پس از آن به مدت یکسال شماره حفظ خواهد شد. در پایان این گزارش آمده است: از اول دی ماه واگذاری سیم کارت‌های اعتباری در تمام دفاتر خدمات ارتباطی سراسر کشور به روز می‌شود و تا قبل از آن برخی دفاتر سیم کارت ثبت نامی را چند روزه واگذار خواهند کرد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2234