قول مساعد همکاری اپراتور سوم تلفن همراه با کنسرسیوم صنعت مخابرات .

تاریخ ۵ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

مدیرعامل کنسرسیوم بزرگ صنعت مخابرات ، با اشاره به برنده شدن کنسرسیوم تامین اتصالات در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه کشور، از قول همکاری مسئولان این اپراتور با کنسرسیوم مخابرات خبر داد.

 


کامران مجد منش در گفت وگو با ایران موبایل با بیان اینکه مسئولان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) قول همکاری با کنسرسیوم صنعت مخابرات را داده اند، اظهار داشت: طبق مذاکرات صورت گرفته اپراتور سوم از قابلیت های فنی و امکانات تولیدی کنسرسیوم مخابرات در اجرای این پروژه عظیم استفاده خواهد کرد.

كنسرسيوم تامين اتصالات شامل شركت تامين تله كام ( يكي از زير مجموعه‌هاي شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي ) و شركت اتصالات می باشد که طبق اخبار غیررسمی برنده مزايده اپراتور سوم تلفن همراه ايران شده است.

اتصاالات از میان دیگر رقبایی چون زین کویت ، عمان تل ، ایندوسل اندونزی و بهاراتی هند توانست با ارائه بالاترین پیشنهاد قیمت ، برنده نهايي اپراتور سوم شود.

شركت اتصالات امارات متحده عربي در حال حاضر در 17 كشور دنيا در قاره هاي آسيا، آفريقا و خاورميانه فعاليت مي‌كند و دوازدهمين اپراتور مخابراتي بزرگ دنيا به حساب مي‌آيد در همین حال کنسرسیوم صنعت مخابرات ایران نیز یکی از کنسرسیوم های داخلی متشکل از 50 عضو سندیکای مخابرات کشور است که از آغازین روزهای اعلام فراخوان مزایده اپراتور سوم مصمم به حضور در این پروژه بود اما در مرحله ارزیابی اولیه حذف شد.

اپراتور سوم در مدت 15 سال بايد سيم کارت هاي نسل سوم تلفن همراه را ارائه دهد و 17 ميليون مشترک جذب کند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2227