نوکیا سرویس جدید ایمیل را با Ovi Beta درسراسر جهان راه اندازی کرد .

تاریخ ۵ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت فنلاندی نوکیا امکان ارسال ایمیل از طریق گوشی تلفن همراه با استفاده از سرویس Ovi Beta را فراهم کرد و این سرویس جدید با گوشی نوکیا سری S40 قابلیت کارآیی دارد.

 


به گزارش ایران موبایل ، کاربران این گوشی نوکیا می توانند همانند دیگر سرویس های ایمیل موجود از طریق گوشی تلفن همراهشان آدرس ایمیل ایجاد کنند.

این سرویس در سراسر دنیا به 12 زبان از جمله انگليسي، اسپانيايي، فرانسوي، آلماني قابل استفاده است. افزون بر 110 میلیون گوشی تلفن همراه S40 درسال 2008 میلادی فروخته شده است و این بیشترین میزان فروش گوشی تلفن همراه طی ده ماه سال جاری به شمار می آید.

شرکت نوکیا در سال 1865 در فنلاند تاسیس شد، دفتر مرکزی آن درشهر "اسپو" قراردارد و در زمینه صنعت ارتباط از راه دور و تولید کالاهایی از قبیل گوشی های تلفن همراه ، کامپیوتر ، نرم افزار و سرویس شبکه فعالیت می کند.

شرکت نوکیا در فصل سوم 2008 میلادی 8/117 میلیون گوشی تلفن همراه به بازار ارایه کرده است و سهام این شرکت در بازار های جهانی به 4/39 درصد رسیده است که در مقایسه زمان مشابه سال گذشته با ارایه 7/111 میلیون تلفن همراه و سهام 6/38 درصدی از 5/5 درصد رشد برخوردار بوده است. تعداد کارکنان این شرکت تا 31 دسامبر سال 2007 میلادی 112 هزار و 262 نفر گزارش شده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2224