400هزار سیم کارت 0919 همراه اول طی 24 ساعت واگذار شد .

تاریخ ۵ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

400هزار سيم کارت 0919 اپراتور اول، با گذشت 24 ساعت از واگذاري با نرخ جديد بفروش رفت و این مسئله بازار سیم کارت های اعتباری ایرانسل را به شدت تحت تاثیر قرار داده است .

 


به گزارش ایران موبایل ، شرکت دولتی ارتباطات سیار طی اقدامی قیمت سیمکارتهای اعتباری خود با کد 0919 را از 34 هزار تومان به 12 هزار تومان کاهش داد که این امر سبب شد استقبال از این نوع سیم کارت ها افزایش یابد.

واگذاری به روز سیم کارتهای اعتباری اپراتور اول با قیمت فعلی، بازار سیم کارت های اپراتور دوم (ایرانسل ) را به شدت تحت تاثیر قرار داده و مردم ترجیح می دهند به جای خرید سیم کارت های اعتباری 10 هزار تومانی بی کیفیت "ام تی ان- ایرانسل" از سیم کارت های همراه اول استفاده کنند.

اپراتور دولتی تلفن همراه کشور، با کاهش نرخ سیم کارت های اعتباری خود که پس از کاهش نرخ سیم کارت های شبه دائمی 0910 از 150 هزار تومان به 123هزار تومان صورت گرفته، رقابت جدی را با اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان- ایرانسل آغاز کرده است.

قرار بود سیم کارت های 0919 با نرخ جدید از عید غدیر تا 12 بهمن ماه عرضه شود، اما شواهد امر حاکی از آن است که این اپراتور قصد دارد این کاهش قیمت را ادامه دهد. سیم کارت های اعتباری همراه اول هم اکنون با قیمت 12 هزار تومان با 2 هزار تومان شارژ اولیه بفروش می رود. اپراتور اول تلفن همراه بیش از 28 میلیون مشترک دارد که 5/11 میلیون آن را دارندگان سیمکارت های اعتباری تشکیل می دهند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2218