هندزفری جادویی .

تاریخ ۴ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

اساسا قصد قضاوت در باره خوب یا بد بودن چیزی را نداریم و اصلا نمی خواهیم راجع به تاثیر مخرب آن بر جامعه و مسایلی از این دست بگوییم.

 


اما ما نیز مانند همه کاربران تلفن همراه از شنیدن خبرهایی که اینجا و آنجا می خوانیم یا می شنویم ، شگفت زده می شویم. این تعجب و حیرت بیشتر به لوازم جانبی سحرآمیزی مربوط می شود که در صورت اتصال به گوشی همراه ، توانمندی و کارآییهای غیرمتعارف و و گاه بهت آوری را ایجاد می کند.

نمونه ای از این لوازم جانبی را که آدم را بیشتر به یاد فیلمهای جاسوسی و دنیای جاسوسان می انداخت ، پیش تر معرفی کرده بودیم ، دستگاهی که این بار قصد آشنایی با آن را داریم ، موضوع یک تبلیغ اینترنتی به زبان فارسی است که با ذکر قیمت ، کاربردهایش تشریح شده است. "خوشت میاد دوستاتو سر کار بذاری و با صدای دختر یا پسر با آنها صحبت کنی ؟

دوست داری اگر پسری با یک دختر صحبت کنی و اون متوجه نشه شما پسری ؟ یا دخترها با پسرها با صدای پسر صحبت کنند ؟" آنچه که آمد ، بخشی از همین آگهی اینترنتی است که به تبلیغ قابلیتهای این دستگاه تغییر صدا پرداخته است ، دستگاهی که توانایی تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد یا زن را دارد.

کار کردن با دستگاه یادشده که "هندزفری" جادویی نام دارد ، بسیار ساده است و فقط با وصل کردن هندزفری به گوشی کار خود را آغاز می کند و صدای کاربر را تغییر می دهد. از جمله محسنات دستگاه مذکور آنچنان که در معرفی اش آمده ، قابلیت اکو (برگشت) است به این معنا که در هنگام مکالمه شما علاوه بر صدای مخاطب ، صدای تغییر یافته خودتان را نیز خواهید شنید.

در آگهی تبلیغی این هندزفری سحرآمیز ذکر شده است که فقط کاربران یک برند خاص می توانند از آن استفاده کنند و در برندهای دیگر کارآیی ندارد. بهرحال این دستگاه چه در گوشی ما کارآیی داشته باشد یا فاقد آن باشد ، حس کنجکاوی را برمی انگیزد و این پرسش را به ذهن متبادر می سازد که واقعا کاربران و علاقه مندان به این دستگاه ، با چه هدفی آن را خریداری می کنند ؟

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2210