ابلاغ تأییدیه تجهیزات MMS همراه اول .

تاریخ ۴ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

رییس سازمان تنظیم مقررات گفت: هفته گذشته، تأییدیه تجهیزات راه اندازی سرویس MMS همراه اول به مسئولان این شرکت ابلاغ شده است.

 


به گزارش ایران موبایل ، محمود خسروی اظهار داشت: پیش از این تجهیزات ارسال سیستم پیام چندرسانه ای (MMS) به سازمان تنظیم مقررات ارایه شده بود و پس از بررسی توسط ناظران این سازمان، تأییدیه لازم صادر شد. وی افزود: از این پس اپراتور اول نیز مانند اپراتور دوم، با رعایت قوانین و طبق آیین نامه MMS، امکان ارایه این سرویس را خواهد داشت.

خسروی در خصوص تعرفه MMS همراه اول نیز اظهار داشت: بر اساس مصوبه تابستان کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، ارسال هر پیام چند رسانه ای (MMS) یک هزار ریال محاسبه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات ، رئیس سازمان تنظیم مقررات در عین حال گفت: ارائه سرویس MMS، سال گذشته به دلیل برخی ملاحظات متوقف شده بود که با تلاش های صورت گرفته از سوی سازمان، ارائه آن در زمان حاضر توسط اپراتور های تلفن همراه امکان پذیر است.

وی ادامه داد: سرویس MMS یکی از خدمات ارزش افزوده است که از جمله سرویس های نسل 75/2 به شمار می آید. خسروی تصریح کرد: با توجه به اینکه استفاده از این سرویس تعهداتی دارد، مشترکانی که تمایل به استفاده از آن را داشته باشند باید تعهدات را به طور کامل مطالعه و آن را قبول کنند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2209