اسپرینت سرویس پاندورا را رایگان عرضه کرد .

تاریخ ۳ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت آمریکایی "اسپرینت " سرویس پاندورا را که سازگار با تمامی گوشی ها و یک طرح دیتا است، بطور رایگان برای مشترکانش عرضه کرد.

 


به گزارش ایران موبایل ، کاربران اسپرینت پیشتر برای استفاده از این سرویس باید ماهانه 99/2 دلار پرداخت می کردند. پاندورا که یک ابزار نرم افزاری رادیویی است ، برای وسایل همراه دارای سیستم ویندوز موبایل عرضه می شود.

ابزار نرم افزاری پاندورا تاکنون افزون بر دو میلیون بار دانلود شده و یکی از شناخته شده ترین ابزار برای گوشی های آیفون به شمار می آید. امروزه سرویس رادیو اینترنتی حضور موبایلی اش را در وسایل دارای سیستم عامل ویندوز موبایل گسترش داده است و گوشی های تلفن همراه HTC XV6900 و Motorola Q9C قابلیت کار با این سیستم را دارند.

کاربرانی که قبلا با ابزار پاندورا آشنایی داشته و از آن استفاده کرده اند می توانند با استفاده از اطلاعات اکانت خودشان از ایستگاههای رادیویی اینترنتی استفاده کنند. شرکت "اسپرینت نکستل" Sprint Nextel در سال 1938 در آمریکا تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در "اورلند پارک " واقع در کانزاس آمریکا قراردارند.

فعالیت این شرکت در زمینه صنعت ارتباطات و ارایه خدمات آن است و تولیدات وایرلس این شرکت شامل A-GPS, CDMA, EV-DO, WiMax, QChat, ReadyLink, WiFi, VoIP, Java, (Nextel): GPS, iDEN, WiDEN, Push to talk و BlackBerrys می باشد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2204