تلفن همراه امروزه حرف اول را می زند .

تاریخ ۲ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

کاربران استرالیایی در جدیدترین تحقیقات با اعلام این که تلفن همراه برای آنها حرف اول را می زند، گفتند هرگز نمی توانند تلفن همراه را به فراموشی بسپارند و گوشی را به هر چیزی ترجیح می دهند.

 


به گزارش ایران موبایل گروه  بر اساس این تحقیقات کاربران استرالیایی ترجیح می دهند عادات دیگری مانند خوردن قهوه، ورزش یا وقت گذرانی با دوستان خود را به جای تلفن همراه ترک کنند.

در واقع می توان گفت بیشتر کاربران این کشور تلفن همراه را به هر چیزی ترجیح می دهند و اعتقاد دارند در جامعه پیشرفته امروز جدایی از تلفن همراه غیر ممکن است. کاربردهایی مانند پیام کوتاه، بررسی آب و هوا، ارسال پیام های فوری و ایمیل باعث شده تلفن همراه عضو جدایی ناپذیر زندگی امروز بسیاری از کاربران شود و حتی ساعت زنگ دار تلفن همراه جای ساعت های معمولی را برای میلیون ها نفر از آنها گرفته است.

در این تحقیقات نتایج مختلفی داشته که برخی از موارد آن به شرح زیر است: • 71 درصد کاربران استرالیایی بر این باورند که تلفن همراه کیفیت زندگی آنها را بالا می برد. • 31 درصد زندگی اجتماعی خود را بر اساس تلفن همراه سازمان دهی می کنند. • 34 درصد کاربران ، تلفن همراه را وسیله برای پر کردن خلاء زندگی و رفع مشکلات خود دانسته اند. • 35 درصد کاربران ، تلفن همراه را بهانه مناسبی برای فرار از گفت و گوهای اضافی با افراد دیگر در خیابان می دانند.

استرالیا دارای 26/21 میلیون کاربر تلفن همراه با ضریب نفوذ 76/100 درصد است و شش اپراتور در این کشور فعالیت دارند. اپراتور تلسترا با 9میلیون و300 هزار کاربر رتبه اول جدول رده بندی اپراتورهای این کشور را به خود اختصاص داده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2193