نگرانی درباره بازارتلفن همراه شدت یافت .

تاریخ ۲ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

نگرانی درباره وضعیت بازار تلفن همراه در سال 2009 میلادی شدت یافته و جدید ترین تحقیقات حکایت از آن دارد، فروش گوشی به دلیل بحران اقتصادی جهانی طی سال آینده کاهش خواهد یافت.

 


به گزارش ایران موبایل ، تحقیقات موسسه IDC نشان می دهد که سال آینده وضعیت اقتصادی بدتر خواهد شد و شرکت های موبایلی نیز از این امر مستثنی نخواهند بود و این شرکت ها باید برای بقا و همچنین سود بخشی در شرایط سخت برنامه ریزی کنند

. این واقعیت غیر قابل انکار است که میزان فروش دستگاه های تلفن همراه برای همه شرکت ها کاهش خواهد یافت و پیش بینی می شود که اغلب شرکت ها به طور قابل توجهی از بحران اقتصادی آسیب خواهد دید. با این حال میزان رشد بر حسب درصد برای فروش موبایل در سال 2008 به شکل منطقی 3/7 درصد گزارش شده که پیش بینی می شود در سال آینده میزان رشد منفی باشد. براساس گزارش IDC فروش تلفن همراه در سال 2009 با 2/2 درصد کاهش روبه رو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اخبار مربوط به این حوزه حاکی از شرایط نامطلوب است اما IDC پیش بینی می کند که صنعت تلفن همراه موقعیت اصلی خود را در سال 2010 تثبیت کند و دوباره به عملکرد مثبت دست یابد. بخش گوشی های هوشمند بهتر از سال قبل عمل کنند و در سال 2009 به موفقیت بیشتری نسبت به سال 2008 دست یابد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2187