نمایشگاه جانبی اپراتورهای تلفن همراه برپا می شود .

تاریخ ۲ دی ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

همزمان با برگزاری "همایش سراسری مدیران ارتباط با صنعت و دانشگاه با نگاهی بر مقوله فناوری اطلاعات و ارتباطات" که در تاریخ دهم دی ماه جاری صورت می گیرد ، نمایشگاه جانبی ارائه محصولات و خدمات اپراتورهای تلفن همراه و فعالان این صنف برپا می شود.

 


به گزارش ایران موبایل همایش سراسری مدیران ارتباط با صنعت و دانشگاه با نگاهی بر ICT با حضور محمد سلیمانی وزیر ارتباطات، محمدمهدی زاهدی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری، علی اکبر محرابیان وزیر صنایع ، روسای دانشگاههای سراسر کشور و جمعی از صاحبنظران و متخصصان ICT در محل سالن شهید قندی وزارتخانه ارتباطات برگزار می شود.

در این همایش که توسط دفتر آموزش ، پژوهش و فناوری وزارت ارتباطات برگزار می شود از اپراتورهای تلفن همراه و نیز شرکت های فعال در این حوزه دعوت شده است تا چنانچه متقاضی حضور در نمایشگاه جانبی این همایش که با هدف ارائه محصولات و خدمات هستند تا اول دی ماه موضوع را به دفتر آموزش و پژوهش این وزارتخانه اعلام کنند.

در این دعوتنامه اعلام شده است فضای نمایشگاهی بصورت محدود و رایگان در اختیار شرکت ها قرار خواهد گرفت و نشست های تخصصی همایش مذکور در زمینه صنعت مخابرات در عصر همان روز برگزار خواهد شد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2185