حمایت از حقوق مصرف کننده گوشی فراموش شده است .

تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

یک کارشناس اقتصادی گفت : قانون حمایت از حقوق مصرف کننده گوشی و دیگر کالاهای مصرفی با گذشت حدود 14 سال از حضور خود در مجلس ، به فراموشی سپرده شده است .

 


" عباس علی ابونوری " در گفت و گو با ایران موبایل افزود : با گذشت بیش از 14 سال از حضور قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مجلس ، هیچ مقام دولتی سخن از پیگیری این قانون به زبان نمی آورد .

وی گفت : قانون حمایت از حقوق مصرف کننده یک قانون منحصر حمایتی از مصرف کنندگان کشور است که در آن تولید کنندگان و واردکنندگان کالاهای مصرفی باید تمامی استاندارد های لازم را در برگیرند .مدرس دانشگاه آزاد اظهار داشت : توليدکنندگان گوشی تلفن همراه امروزه باید در جهت رعايت حقوق مصرف‌کنندگان خود قدم بردارند و مصرف‌کننده هم با رعايت حقوق توليدکنندگان این کالای پر مصرف و حداقل در چارچوب ضوابط قانونی به يکديگر کمک ‌کنند.

وی ادامه داد : اگر مصرف‌کننده نباشد توليد‌کننده وجود ندارد و وجود توليد‌کننده بدون حضور مصرف‌‌کننده بی‌معناست. وی گفت : سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان به عنوان يک کاتاليزور در مواقع لزوم و زمانيکه حس می کند در حق مصرف‌کنند گوشی اجحاف می شود باید وارد عمل شده و با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانونی کند .

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2173