موتورولا چهار گوشی جدید درنمایشگاه CES 2009 عرضه می کند .

تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت آمریکایی موتورولا / Motorola تولید کننده وسایل الکترونیکی مخابراتی و گوشی تلفن همراه ، در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی 2009 در آمریکا ، چهار گوشی جدید تلفن همراه عرضه می کند.

 


به گزارش ایران موبایل به دلیل اینکه این گوشی ها برای اولین بار قراراست در نمایشگاه یاد شده معرفی و عرضه شود ، اطلاعات چندانی درباره آنها منتشر نشده است. گوشی های جدید موتورولا که در نمایشگاه CES 2009 عرضه می شوند عبارتند از : گوشی مدل "فلاش" / Flash – که ظاهر این گوشی شباهتی به گوشی های معمول موتورولا ندارد وگفته می شود دارای صفحه نمایش لمسی است.

گوشی مدل " راش 2 " / Rush 2 که قراراست در فصل اول سال نو میلادی به بازار عرضه شود و دارای صفحه کلید کشویی و کامل مدل QWERTY است. گفته شده است این گوشی درحالت بسته شبیه گوشی آیفون است. گوشی مد ل " اینفرنو" / Inferno که ظاهرا یک گوشی معمولی است و نام اینفرنو ( به معنای جهنم) فقط برای جلب نظر به آن انتخاب شده است.

گوشی مدل "کالگری" / Calgary که شبیه گوشی مدل Rush 2 و دارای صفحه کلید کامل مدل QWERTY است. شرکت آمریکایی چند ملیتی موتورولا در سال 1928 درآمریکا تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در "شاومبورگ" واقع در ایالت "ایلینویز" آمریکا است. این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور، تولید میکرو پروسسور ، تلفن های همراه ، رادیوهای دوطرفه و سیستم شبکه فعالیت می کند. تعداد کارکنان این شرکت در جهان تا پایان سال 2007 میلادی ، 66 هزار نفر بود که از این تعداد از اول ماه ژانویه سال 2007 میلادی ، 13 هزار نفر کاهش یافته است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2168