شركت پالم فروشگاه اختصاصی " اپل استور" افتتاح می کند .

تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت آمریکایی " پالم" /Palm فروشگاه اختصاصی " اپل استور" / App Store /اختصاصی برای این شرکت را افتتاح می کند.

 


به گزارش ایران موبایل شرکت پالم تصمیم راه اندازی و افتتاح فروشگاه یاد شده را به این دلیل که شرکت های دیگر نیز خودشان فروشگاههای اختصاصی دارند ، اتخاذ کرده است. این فروشگاه همچنین از این نظر که بازدید کنندگان از نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی CES 2009 آ مریکا درنظر دارند سیستم عامل نووا / Nova OS این شرکت را مشاهده کنند ، فروشگاه یاد شده را راه اندازی می کند.

شركت " پاکت گیر" / PocketGear نيز شریک شرکت پالم در این فروشگاه است و درحال حاضر افزون بر پنج هزار ابزار و وسیله در این فروشگاه عرضه می شود که یکهزار عدد از این ابزار و وسایل مجانی عرضه می شود. گفته می شود این فروشگاه به شرطی میتواند قدرت رقابت داشته باشد که سرانجام سیستم عامل نووا و در مجموع گوشی های تلفن همراه جدید عرضه کند.

شرکت پالم Palm, Inc. درسال 1992 در ایالات متحده تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیا قراردارند. فعالیت این شرکت در زمینه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر می باشد و تولید کننده انواع گوشی های تلفن همراه از جمله Z22, Tungsten E2, TX, Treo 650, Treo 700p, Treo 755p, Treo 680, Treo 700w, Treo 700wx, Treo 750, Centro و Treo 500 است.

درآمد این شرکت در پایان سال مالی 2006 ، 57/1 میلیارد دلار و میزان سود عملیاتی آن در همین زمان 3/105 میلیون دلار و سود خالص آن نیز درزمان یاد شده 2/336 میلیون دلار اعلام شده است. تعداد کارمندان این شرکت در نوامبر سال 2006 میلادی ، یک هزار و 103 نفر گزارش شده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2162