سوني درایو یو اس بی فلش فیلم و موسیقی عرضه می کند .

تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت ژاپنی " سونی" /Sony برای عرضه راهکار جدید به منظورتوزیع و استفاده بهترو راحت تر کپی ها ی فیلم ها و آلبوم های موسیقایی ؛ درایوهای یو اس بی فلش جدید به بازارعرضه می کند.

 


به گزارش ایران موبایل اخیرا شرکت های بزرگ ارایه کننده تجهیزات و لوازم سرگرمی به ساخت کپی فیلم ها یا موسیقی هایشان برای تجهیزات وگوشی های همراه همچون مدیا پلی یر ها (PMP ) و گوشی های " آی پاد تاچ " شرکت "اپل" / Apple’s iPod Touch اقدام کرده اند و شرکت سونی یو اس بی درایوها را به این منظور تولید و عرضه می کند.

سونی نسخه های کپی شده دیجیتال فیلم ها و آلبوم ها را با ضبط در یو اس بی درایو ها عرضه می کند به عنوان مثال طرفداران مایکل جکسون می توانند جدیدترین آلبوم موسیقایی وی را به روی این وسایل به قیمت 99/19 دلار ویا فیلم هایش را هریک به قیمت 99/29 دلار خریداری کنند.

با اينحال گفته می شود درحالیکه کاربران می توانند نسخه کپی شده فیلم ها یا آلبوم های موسیقی ها را با قیمتی کمتر از قیمت های یاد شده دربالا از راههای دیگر کپی کنند و یا آلبوم های موسیقی ها را از آی تیون به مراتب ارزان تر با قیمت 19 دلار دانلود کنند و بیشتر مردم نیز استفاده از سی دی را به یو اس بی درایو ترجیح میدهند ، آیا خرید و استفاده از این یو اس بی درایوها مقرون به صرفه بوده و از آنها استقبال خواهد شد ؟ شرکت "سونی" در سال 1946 در ژاپن تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن درشهر توکیو قراردارند.

این شرکت در زمینه های بسیاری از جمله تولید وسایل الکتریکی ، الکترونیکی ، صوتی ، تصویری ، دیجیتالی ، چند رسانه ای ، نیمه هادیها ، کامپیوتر، بازیهای الکترونیکی ، رادیو و تلویزیون فعالیت دارد. درآمد خالص این شرکت تا پایان ماه مارس سال 2007 میلادی یک میلیارد و 710 میلیون دلار و تعداد کارکنانش 163 هزار نفر اعلام شده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2160