سامسونگ کوچکترین دوربین هشت مگاپیکسلی دنیا را تولید کرد .

تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت کره ای " سامسونگ الکترونیک" / Samsung کوچکترین دوربین 8 مگابایتی تلفن همراه دنیا را تولید کرد.

 


به گزارش ایران موبایل این دوربین بانام Samsung Techwin که فقط 3/8 ملیمتر ضخامت دارد ، 40 درصد کوچکتر از دوربین های فعلی تلفن همراه است. در حقیقت این دوربین در اندازه های 5/8 – 5/8 میلیمتر ساخته شده و ضخامت آن اندکی بیشتر از اندازه هایی است که قابلیت تعبیه یا نسب روی گوشی های تلفن همراه کوچک را داشته باشد.

این دوربین با میزان رزولوشن بالا یکی از اجزای کوچکترین وسایل همراه در آینده خواهد بود. قراراست این دوربین در آینده ای نزدیک به تولید انبوه برسد و سامسونگ اعلام کرده است در فصل اول سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد. شرکت "سامسونگ الکترونیک" درسال 1936 در کره جنوبی تاسیس شد و دفاتر مرکزی آن در شهر "سئول" – پایتخت – قراردارند.

این شرکت در زمینه های مختلف از جمله ، تولید لوازم خانگی ، لوازم الکترونیکی ، انواع مونتیور، کامپیوتر، گوشی تلفن همراه و همچنین صنعت ساخت و ساز فعالیت دارد. درآمد این شرکت درسال 2006 میلادی ، 158 میلیارد دلار و سود خالص آن 9/12 میلیارد دلار اعلام شده است. شرکت سامسونگ الکّترونیک 254 هزار کارمند دارد. سامسونگ درفصل سوم سال 2008 میلادی 8/51 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه به بازار عرضه کرده است و سهم این شرکت دربازار جهانی موبایل درمدت یاد شده به 3/17 درصد رسید.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2158