گزارش ضد و نقیض درباره بازار تلفن همراه در ایام سال نو مسیحی .

تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

برخی منبع خبری برغم گزارش های مراکز تحقیقاتی و موسسات رسمی بازار، اعلام کردند که بازار گوشی تلفن همراه در سال نو مسیحی به دلیل افزایش تقاضا با کمبود عرضه روبرو شود.

 


ایران موبایل ، بسیاری از مراکز و موسسات تحقیقتاتی در حوزه صنعت تلفن همراه پیش بینی کردند ، میزان سود ، فروش و تولید موبایل در سال 2009 به دلیل بحران اقتصادی با کاهش روبرو خواهد شد. سایت اینترنتی " گیک دات کام" اعلام کرد ، برخی از برندهای گوشی تلفن همراه در بازار هم اکنون با پیش فروش با کاهش عرضه روبرو شده اند.

براساس این گزارش ، بعنوان مثال ، تمامی گوشی های تلفن همراه بلک بری مدل "استورم" ، دست کم تا اواسط ماه دسامبر فروخته شده است و خریداران شاید بتوانند در سایت خرده فروشی " ای بی" موفق به خرید این گوشی شوند.

افزایش تقاضا ی خرید تلفن همراه در فصل تعطیلات ؛ با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی در بیشتر کشورهای جهان و همچنین موج اخراج یا بیکاری کارکنان واحد های تولیدی از جمله صنعت تلفن همراه می تواند برای تولید کنندگان و فروشندگان مایه دلگرمی باشد. این پایگاه اینترنتی اعلام کرد، افزایش تقاضا در بازار گوشی های تلفن همراه به حدی است که انبارهای شرکت های تولید کننده یا فروشگاه ها خالی شده اند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2153