گوشی جدید تلفن همراه " گرسون" مدل " ادونت گرید اسکلتون" معرفی شد .

تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

گوشی جدید تلفن همراه " گرسون" /Gresson مدل " ادونت گرید اسکلتون" / Gresson Avantgarde Skeleton که یک گوشی هوشمند و لوکس است ، به بازار معرفی شد.

 


به گزارش ایران موبایل این شرکت سوییسی تولید و عرضه کننده ساعت های Swiss Skeleton نیز هست و بخش پشتی این گوشی از جنس مقاومی است که معمولا برای بخش زیرین ساعت ها استفاده می شود و دربرابر خش و ضربه مقاوم است.

جنس بکار رفته در قاب گوشی یاد شده نیز ازماده مقاوم سرامیکی که ضد خش و حرارت بوده و پس از الماس مقاوم ترین ماده اولیه در این زمینه می باشد و همچنین آلیاژ مخصوص تیتانیوم ، استفاده شد. درقسمت جلویی گوشی تلفن همراه Gresson Avantgarde Skeleton ، 23 کلید کاربردی قراردارد وصفحه کلید آن از نوع Roman numerals ابداعی شرکت گرسو می باشد.

از دیگر ابتکارات بکارگرفته شده در این گوشی ، قفل آهنربایی یا مگنتی نگهدارنده باتری آن است وقاب یا جلد این گوشی با ترکیبی از فولاد ضد زنگ و چرم دارای کیفیت بالا ، تزیین شده است.

گوشی یاد شده دارای سیستم ها و قابلیت های گوناگون از جمله سیستم عامل ویندوز موبایل 6 ، حافظه با ظرفیت 2 گیگابایت ، قابلیت ارسال و دریافت پست الکترونیک و SMS/MMS ، اینترنت اکسپلورر، Outlook ، سیستم کاربردی بی سیم WAP 2.0 ، GPRS ، بلوتوث ، پورت USB ، mini-USB ، سیستم هماهنگ کننده کامپیوتر خانگی / PC Synchronization ، ضبط صوت ، , MP3-player و دوربین 2 مگاپیکسلی می باشد.. قیمت فروش و زمان عرضه این گوشی به بازار اعلام نشده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2137