دلدادگان پیامک‌های نوشتاری .

تاریخ ۵ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

آخرین گزارش‌های رسیده از بریتانیا نشان می‌دهد، طی سال گذشته میلادی بیش از 57 میلیارد پیامک نوشتاری در این کشور ...

 


طی سال گذشته میلادی بیش از 57 میلیارد پیامک نوشتاری در این کشور رد و بدل شده و در ماه سپتامبر، در هر ثانیه 5 هزار SMS در این کشور ارسال می‌شده است.

بررسی‌های انجام شده در مرکز تحقیقاتی Mobile Data Association نشان داد، با وجود گذشت پنج سال از تولید پیامک‌های تصویری(MMS) در بریتانیا، این سرویس کم‌کم در حال کسب محبوبیت بین مشترکان است. هم‌اکنون نیمی از مشترکان تلفن‌همراه در بریتانیا از سرویس MMS استفاده می‌کنند و طبق آمارهای رسیده، در سال گذشته بیش از 448 میلیون پیامک تصویری در این کشور ارسال شده است.

در این مدت 19 میلیون فیلم کوتاه نیز از طریق این سرویس بین مشترکان بریتانیایی منتقل شده است. به گفته کارشناسان، کاهش هزینه استفاده از سرویس‌های اینترنتی باعث شد تا در سال گذشته میزان استفاده از این سرویس نیز بین مشترکان بریتانیایی افزایش یابد. شرکت‌هایی نظیر T-Mobile و 3‌ امکان استفاده از اینترنت پرسرعت بین مشترکان تلفن‌همراه را بسیار تسهیل کرده‌اند و با روی کار آمدن گوشی iPhone، میزان اقبال کاربران به این سرویس‌ها افزایش یافته است. ماه دسامبر 2007 حدود 17 میلیون مشترک بریتانیایی از خطوط پرسرعت اینترنتی استفاده کرده‌اند

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2094