معاون نظارت و مديريت شبكه‌ شركت ارتباطات سيار ايران از 24 ساعته شدن سرويس GPRS همراه اول خبر داد .

تاریخ ۴ آذر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

به نقل از وب سایت "خودکار": معاون نظارت و مديريت شبكه‌ شركت ارتباطات سيار ايران از 24 ساعته شدن سرويس GPRS همراه اول خبر داد .

 


محمدحسين فلاح‌اصغري در گفت‌وگو با ايران موبایل گفت: سرويس GPRS همراه اول كه چندي پيش براي مشتركان همراه اول با پيش شماره 0912 راه‌اندازي شده و تنها در ساعات 23 تا 8 براي مشتركان قابل استفاده بود، حداكثر تا يك ماه آينده به صورت 24 ساعته فعال مي‌شود. وي يادآور شد: در نظر داريم كه ابتدا اين سرويس را به صورت 24 ساعته فعال كنيم و آثار شبكه‌اي آن را بررسي كرده و پس از آن سرويس MMS را براي همه مشتركان راه‌اندازي كنيم. او همچنين تصريح كرد: اميدواريم تا يك ماه آينده MMS همراه اول وارد بازار شده و مورد استفاده مشتركان قرار بگيرد.

به گفته‌ وي سيستم پيام چندرسانه‌اي MMS در شبكه همراه اول كاملا نصب و آزمايش شده و گواهي و تاييديه مورد نظر را از سازمان تنظيم مقررات دريافت شده است. وي بابيان اين كه سيستم MMS همراه اول آماده‌ بهره‌برداري است اظهار كرد: با توجه به اينكه تقاضاي بازار در اين زمينه و از سويي ظرفيت شبكه قابل پيش‌بيني نيست ابتدا اين سيستم را در برخي‌ مكان‌ها و تهران فعال كرده و تست مي‌كنيم و زماني كه شبكه و اين سيستم آزمايش شد و از تبعات و مشكلات آن آگاهي يافتيم آن را به طور كلي فعال خواهيم كرد. او يادآور شد: با توجه به اين كه استفاده از اين سرويس تعهداتي دارد و مشتركي كه مي‌خواهد از اين سرويس استفاده كند بايد متعهد شود و بخشي از ثبت‌نام آن به صورت حضوري خواهد بود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2089