نرم افزار OfficeSuite 5 برای سیستم عامل سیمبین .

تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

کمپانی Mobile Systems به تازگی نرم افزار جدیدی را با نام OfficeSuite 5.0 برای سیستم عامل سیمبینS60 عرضه کرده است که...

 


کمپانی Mobile Systems به تازگی نرم افزار جدیدی را با نام OfficeSuite 5.0 برای سیستم عامل سیمبینS60 عرضه کرده است که امکان مشاهده فایلهای Word و Excel 2007 را برای کاربران فراهم می آورد.

این نرم افزار از ویژگی های بسیار زیاد و عالی برخوردار است، از جمله فونت های True Type، پشتیبانی Unicode و قابلیت های برتر پشتیبانی از فایلهای آفیس جهت جلوگیری از فرمت شدن فایلها و حفظ داده ها. این برنامه همچنین از قابلیت پشتیبانی از فایلهای دارای پسورد، نمودار، عکس و عملکرد Spell checking به هنگام نوشتن و ویرایش فایلها برخوردار است. از ویژگی های دیگر این برنامه بهره مندی از یک مرورگر Integrated که امکان جستجوی فایلها را در گوشی و یا کارت حافظه برای کاربر فراهم می آورد. تنها ایراد این نرم افزار این است که نمی توانید بوسیله آن فایلهای office 2007 را ویرایش کنید.

البته بیشتر کاربران ممکن است هرگز قصد نداشته باشند که فایلهای Word یا Excel خود را در گوشی شان ویرایش کنند. اما در هر حال اگر بخواهید حتی چند کلمه را در فایل آفیس خود تغییر دهید، OfficeSuite5.0 قادر به انجام آن نخواهد بود. در هر صورت این برنامه بسیار سودمند و باارزش است. قیمت آن 69.99 دلار بوده و قبل از خریداری آن می توانید در صورت تمایل نسخه آزمایشی آن را دانلود نمایید.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2066