Samsung Tobi و ویژگی های واقعاً استثنائی و ستودنی .

تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت سامسونگ الکترونیک ، با مسئولیت محدود، از تولیدکنندگان به نام گوشی های تلفن های همراه، از عرضۀ گوشی Samsung Tobi (مدل S3030 ) خبر داد .

 


این مدل برای استفاده و سرگرمی کودکان بین 11 تا 13 سال و کسانی که به جنبه های سرگرمی و ایمنی گوشی هایشان اهمیت خاصی می دهند، طراحی و تولید شده است. Samsung Tobi با صفحۀ ارتباطی گرافیکی عالی(GUI) و طراحی برجسته، مناسب کاربرانی است که دوست دارند از هیاهوی اطراف به دور باشند. ضمناً این وسیله با مواد دوستدار محیط زیست و مشخصه های مختلف امنیتی که دارد، تمام کاربران خودش را از لحاظ ایمنی، بیمه می کند.

Samsung Tobi دارای تم های صفحۀ ارتباطی گرافیکی منحصر به فرد است که تا به حال در هیچ گوشی دیگری نمونه های آن را ندیده اید. شخصیت های جاندار دوست داشتنی در 3 تم، تم هیولا، آدم برفی و دنیای زیر اقیانوس همه و همه از تم های برجستۀ این گوشی است که بلافاصله قلب تماشاگر را تسخیر می کند. در آخر نیز می توان به جلد قابل تغییر آن اشاره کرد.

کاربران می توانند عکسها و تصاویر مورد علاقۀ خودشان را در زیر جلد محافظ شفاف آن در قسمت پشت گوشی قرار دهند و شکل گوشی را به صورتی که دوست دارند تغییر دهند.این مدل در 6 رنگ خیره کننده موجود است: صورتی، آبی، سبز، نارنجی، آبی و نقره ای. این تفاوت رنگهای Samsung Tobi برای جلب رضایت کاربرانی است که به طراحی گوشی ها اهمیت می دهند. با وجود مشخصه های امنیتی مختلف از جمله، تماس SOS ( درخواست کمک) ، پیغام SOS وتماس مجازی (Fake Call)، این گوشی برای والدینی که فرزندان نوجوان دارند نیز قابل توجه خواهد بود. کاربران با استفاده ازاین ویژگی ها می توانند هنگام برخورد با موقعیتهای خطرناک و اورژانسی، با والدین و یا دوستان خود، تماس برقرار کنند. علاوه بر این Samsung Tobi از مواد قابل بازیافت و تجزیه پذیرساخته شده است که آنرا در ردیف گوشی های دوستدار محیط زیست قرار می دهد و رنگ آن نیزاز مواد ضد سمی و ضد آلرژی ساخته شده است که سلامتی کاربران را تضمین می کند. در ضمن، گوشی آن هم از مواد دوستدار محیط زیست بدون هیچ پلی وینیل کلراید (PVC) ،ساخته شده است .

از ماه نوامبر عرضۀ این گوشی به ایتالیا و انگلستان آغاز خواهد شد و تا آخر امسال در سرتاسر اروپا، چین و اتحاد جماهیر شوروی پخش خواهد شد.اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی و هم چنین امکان دسترسی به دیگرامکانات مربوطه را می توانید در اینجا ملاحضه نمائید. از 21نوامبر کاربران می توانند عکسهای مختلف را برای کاور پشت گوشی هایشان دانلود کنند؛ دیگر مندرجات Samsung Tobi عبارتند از: محافظ صفحه نمایش، وال پیپر. تقویم و سرگرمی های مختلف هم چون بازی نیز در وب سایت آن موجود است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2061