پرادای جدید ال جی در راه است .

تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

ال‌جی الكترونیكس و گروه پرادا در راستای ادامه همكاری‌شان، دومین گوشی پرادا(PRADA II) را تا آخر امسال به بازار عرضه خواهند كرد .

 


تلفن جدید پرادا یك ویژگی منحصر به فرد دارد: با یك حركت آرام، صفحه كلید بسیار نازك آن به طور نامحسوس و بدون تلاش زیاد از زیر گوشی بیرون می‌آید؛ این خود نشان‌دهنده سبك و طراحی خوب و مدرن این گوشی است. پرادای جدید، جایگزینی كاملا مناسب برای تلفن پرادای اول به حساب می‌آید كه باعث شد برای اولین بار دو شركت ال‌جی و پرادا كه جزو پیشرفته‌ترین شركت‌های جهان هستند در كنار هم قرار گیرند. نام تلفن پرادا به عنوان اولین گوشی تمام لمسی عرضه‌شده به بازار ثبت شده است.

این گوشی علاوه بر داشتن تمامی ویژگی‌های پیشرفته‌ترین گوشی های تلفن همراه، به لحاظ ظرافت در طراحی نیز پیشرو بوده، و با فروش بیش از یك میلیون دستگاه توانست به سرعت جایگاه خود را در صنعت تلفن همراه پیدا كند. ظاهر زیبا و ظریف آن به انضمام رابط دیجیتالی پیشرفته، به سرعت باعث محبوبیت آن شد. یافته‌ها و تحقیقات خوب شركت پرادا در طراحی گوشی و همچنین كارایی و امكانات آن، علل اصلی موفقیت چشمگیر این گوشی بوده است. صفحه نمایشگر منحصر به فرد پرادای جدید، به منظور استفاده هرچه آسانتر گوشی طراحی شده است. صفحه كلید QWERTY این گوشی استفاده از آن را هر چه راحت تر می كند. ویژگی متالیك آن باعث می‌شود تا به هنگام استفاده از صفحه كلید و تایپ حس خوشایندی به كاربر بدهد كه حاكی از طراحی زیبا و ظریف آن است.

صفحه كلید نقره‌ای به علاوه دكمه‌های تماس و قطع تماس و دكمه‌های روی نمایشگر، قابلیت لمسی تازه‌ای را فراهم می‌آورند. دیگر ویژگی‌های ارتقا‌ءیافته این گوشی عبارتند از: سازگاری 3G برای تماس‌های تصویری، 7.2Mbps HSDPA، مرورگر HTML، دوربین 5 مگاپیكسلی با لنز اشنایدر كروزناخ، و دسترسی به WiFi. دومین گوشی پرادای ال‌جی صرفا كاربرد سرگرم‌كننده ندارد، بلكه ابزاری با طراحی لوكس است كه در هر سطحی توان رقابت با پیشرفته‌ترین گوشی های تلفن همراه را دارد. تلفن جدید پرادا با قیمت اولیه 600 یورو در كشورهای ایتالیا، انگلستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا و هلند در چهارمین فصل سال 2008 عرضه خواهد شد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=2016