درآمد تلویزیون همراه تحت تاثیر سیگنال های هوایی رایگان .

تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

سیگنال های هوایی رایگان یکی از مهم ترین عوامل محدود کننده درآمد سرویس های شبکه موبایل تی وی در سراسر جهان اعلام شده است.

 


به گزارش گروه اخبار خارجی "ایران موبایل" به نقل از سایت "سلولارنیوز"،با وجود این که انتظار می رود درآمد حاصل از سرویس های تلویزیون همراه تا سال 2013 میلادی به دو میلیارد و 700میلیون دلار برسد اما آمارها نشان می دهد این مبلغ بسیار کمتر از آن چیزی است که پیش تر پیش بینی شده بود.

استفاده از سرویس های تلویزیون همراه در سراسر جهان درحال گسترش است و پیش بینی می شود تعداد کاربران این وسیله تا سال 2013 میلادی به 330 میلیون نفر برسد. این درحالی است که گزارش ها حاکی از این است که تنها 14 درصد از این افراد از سرویس های تلویزیون همراه شرکت های ارایه دهنده این نمونه از سرویس های موبایلی استفاده می کنند. این گزارش دلیل این درصد اندک را رواج و افزایش گوشی هایی عنوان می کند که قابلیت دریافت سیگنال ها ی تلویزیونی منتشر شده در هوا را دارند. کاربران این دست گوشی ها می توانند بدون پرداخت هزینه به شرکت های ارایه دهنده سرویس های تلویزیون همراه از برنامه های شبکه های تلویزیونی روی گوشی خود استفاده کنند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1940