معرفی گوشی های جدید و چند خبر از اپراتورهای جهان .

تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

شرکت کره ای "سامسونگ الکترونیک " گوشی تلفن همراه جدید مدل i770 را که توسط وریزون وایرلس عرضه می شود، به بازار معرفی کرد.

 


به گزارش گروه اخبار خارجی "ایران موبایل" به نقل از سایت اینترنتی " موبایل واک" ، شرکت سامسونگ الکترونیک درباره این گوشی اطلاعات چندانی منتشر نکرده و فقط به ارایه تصویر آن بسنده کرده است . آنچه که از تصویر این گوشی می توان مشاهده کرد، این است که گوشی یاد شده احتمالا به شکل کشویی طراحی و ساخته شده ، داری صفحه نمایش بزرگ و صفحه کلید شماره ای است.

این شرکت همچنین تلفن همراه مدل S3600 را که یک گوشی تاشو است ، به بازارجهانی موبایل معرفی کرد. به گزارش گروه اخبار خارجی "موبنا" به نقل از سایت اینترنتی " موبایل واک" ، این گوشی دارای حافظه داخلی 30 مگابایتی ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی تا 2 گیگابایت و دوربین 3/1 مگاپیکسلی با قابلیت های ویدویی است . این گوشی همچنین دارای رادیو اف ام ، بلوتوث – 2 ، USB ، دو صفحه نمایش داخلی و خارجی است که صفحه نمایش داخلی آن از نوع TFT / 2/2 اینچی و 65هزاررنگ می باشد. قیمت فروش این گوشی 220 دلار اعلام شده است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1939