به موعد عرضه اولین گوشی دارای صفحه نمایش لمسی تحت S60 توسط Espoo نزدیک شده ایم .

تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

به موعد عرضه اولین گوشی دارای صفحه نمایش لمسی تحت S60 توسط Espoo نزدیک شده ایم .

 


این محصول اولین گوشی تلفن همراه دارای صفحه نمایش لمسی نوکیا نیست اما اولین گوشی دارای صفحه نمایش لمسی است که ارزش توجه و یاد آوری را دارد

هیچ یک از گوشی های دارای صفحه نمایش لمسی که بعد از آن به بازار آمدند نتوانستند از آن پیشی بگیرند . سیستم عامل موبایل نسخه پنجم S60 این کمپانی در کنار قابلیتهای صفحه نمایش کاملا لمسی این گوشی نخستین دوره کار خود را آغاز خواهد کرد .

Apple iPhone 3G، رقیب سرسخت این گوشی به شمار می آید ؛ اما نوکیا اجازه نخواهد داد این گوشی، بر گوشی Tube کمپانی نوکیا غلبه کند. Nokia XpressMusic 5800 Tube، همه ویژگیهای عالی که از گوشی های نوکیا انتظار می رود، را داراست.

صفحه نمایش آن لمسی و 3.2 اینچی بوده و دارای تفکیک پذیری 360×640 می باشد .

سایر ویژگیهای این محصول عبارتند از: · دوربین 3.2 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک دارای اپتیکس Carl Zeiss در قسمت پشت گوشی و فلاش دوگانه LED · گیرنده GPS · رادیو با قابلیت اتصال WiFi · رادیوی GSM/EDGE در چهار باند(1900/1800/900/850 مگاهرتز ) با امکان انتخاب پشتیبانی 3G آمریکای شمالی، اروپا ، و یا هیچکدام از این دو مورد ( بسته به نوع انتخاب شما) · جک هدفون 3.5 میلیمتری ·

قطعه کارت microSD (با پشتیبانی بیش از 16 گیگابایت حافظه خارجی) بسته این محصول یک کارت microSD 8 گیگابایتی موجود است. این گوشی در رنگهای مشکی، قرمز و نقره ای و صرفاً با قیمت 279 یورو ( تقریبا معادل392 دلار ) و به صورت قفل نشده در دسترس خواهد بود . همچنین دارای اشتراک نامحدود دانلود موزیک می باشد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1909