بهره برداری آزمایشی MMS همراه اول .

تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

معاون وزیر ارتباطات از بهره برداری مرحله آزمایشی خدمت ام ام اس اپراتوار اول، برای تعداد محدودی از مشتركان در تهران و كرج خبر داد.

 


به گزارش ایران موبایل ، وفا غفاریان با تاكید بر اینكه تدوین آیین نامه ام ام اس تلفن همراه نهایی شده است، گفت : با حل مسائل فنی امیدواریم كه در دو ماه آینده این خدمت در اختیار همه مشتركان قرار گیرد. وی با بیان اینكه در زمان حاضر ام ام اس به صورت آزمایشی در تهران و كرج برای تعداد محدودی مشترك در حال خدمات دهی است ، افزود : پس از آزمایش این خدمت، سازمان تنظیم مقررات از تجهیزات نصب شده اپراتور اول بازدید خواهد كرد و در صورت تایید آن این خدمت به مشتركان عرضه می شود.

به گفته غفاریان، تجهیزات شبكه اپراتور دوم تلفن همراه برای بهره برداری سرویس ام ام اس تایید اولیه را گرفته است و به نظر می رسد این سرویس به زودی با تلاش این اپراتور ارائه شود. ام ام اس یا پیام چند رسانه ای تلفن همراه ، امكان ارسال پیام های بدون محدودی در اندازه و در نوع محتوا را در قالب عكس ، صدا و تصویر برای مشتركان تلفن همراه فراهم می كند.

این خدمت از ابتدای سال گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی و با درخواست وزارت ارتباطات به منظور جلوگیری از تبادل داده ها و اطلاعات مغایر با قانون ، شرع و اخلاق عمومی متوقف شد تا دستورالعمل و ساز وكار مشخصی برای صیانت از فضای شبكه های اطلاع رسانی و حقوق مشتركان در استفاده از این خدمت تدوین شود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1908