سامسونگ از نخستين موبايل خود با دوربين 8 مگاپيکسلي پرده برداري کرد

تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

صنايع الکترونيکي سامسونگ،پيشگام در توليد موبايل، در 24 جولاي 2008 از موبايل جديد خود که از آگوست امسال وارد بازار خواهد شد، خبر داد.اين موبايل جديد با نام Sumsung innov8 (مدل:i8510) به جديدترين فناوري های عکس برداري و فيلم برداري، صوتي و مرورگر اينترنتي مجهز شده است و قابليت هاي بالائي نيز براي بازي هاي موبايل دارد.


اين موبايل، بصورت کارآمدي براي مالتي مدياي موبايل طراحي شده و جهت استفاده، بسيار راحت است. با ارائه دوربين هاي موبايل با کيفيت 5 مگاپيکسلي و 7 مگاپيکسلي دربازار دنيا بترتيب در سالهاي 2007و 2005 و دوربين هاي 10 مگاپيکسلي تنها در بازار کره طي سال2006، ارائه دوربين هاي موبايل Sumsung innov8  با دوربين 8 مگاپيکسلي در بازار تلفن هاي همراه که مدتها منتظر آن بوديم، صحه ديگري بر پيشگامي سامسونگ در توليد گوشي هاي موبايل گذاشت.
Sumsung innov8 براي کاربراني که تمايل به استفاده از سرگرمي هاي مالتي مديا در موبايل خود تاحدامکان داشته باشند، طراحي شده است. دوربين 8 مگاپيکسلي، بازي هاي سه بعدي موجود در گوشی، انتقال داده با سرعت بالا و بسياري از ويژگي هاي ديگر، امکان بهره گيري کاربران از سرگرمي هاي موبايل را به بهترين وجه فراهم آورده است.
مدير بخش ارتباطات سامسونگ در اين باره مي گويد: «اميدوارم Sumsung innov8 نقطه عطفي براي سامسونگ باشد که نويد انقلابي را در عصر جديد مالتي مدياي موبايل  بدهد.»
Sumsung innov8 نخستين موبايل سامسونگ با دوربين 8 مگاپيکسلي است و مطلوب کساني است که مي خواهند از خاطرات ارزشمند خود عکس برداري نموده و آنرا ذخيره سازي نمايند.  با بهره گيري از آخرين فناوري هاي روز  عکس برداري، همچون Smile Shot ,Blink Shot  و تشخيص چهره، مي توان تصاوير زيبا و باکيفيتي را ايجاد و ذخيره سازي نمود. علاوه براين کاربران قادرند تصاوير و فيلم هاي موجود را با استفاده از برنامه هاي کاربردي موبايل خود ويرايش نمايند.
 Sumsung innov8 با ال سي دي 2.8 اينچي و 16M اي خود برترين تجربه عکس برداري، فيلم برداري و بازي را براي کاربران به همراه دارد. اين گوشي در  حافظه 8 گيگابايتي ارائه شده و حافظه خارجي آن نيز تا 16 گيگابايت قابل ارتقاء است.باطري 1200 mAh آن نيز دوام خوبي به آن بخشيده است و بدين ترتيب بدون نگراني از ظرفيت حافظه و عمر باطري مي توان از امکانات مالتي مدياي اين گوشي همراه، نهايت استفاده و لذت را برد.
 با پشتيباني ازفرمت هاي ويدئويي مختلف همچون DivX, WMV, Real Player و MPEG4، مي توان گفت که يک سينماي جيبي، همراه کاربران است. بلندگوي خارجي دوبل اين گوشي نيز با صداي فراگير سه بعدي بهره مند از فناوري DNSe 2.0 هر کليپ ويدئويي و فيلمي را واقعي تر از هميشه پخش مي کند.
 Sumsung innov8 براي کاربران علاقمند به بازي نيز بسيار جالب است. اين گوشي با دو بازي مشهور دنيا با عناوين آسفالت و فيفا 2008 به بازار وارد مي شود. Sumsung innov8 به بهترين مرورگر وب مجهز است. بابهره گيري از يک ماوس نوري و کليدهاي 4 جهتي، کاربران براحتي مي توانند همانند يک رايانه با اين موبايل کار کنند.ارتباط اينترنت پرسرعت HSDPA و WiFi نيز جهت دسترسي راحت به اينترنت در آن گنجانده شده است. اين موبايل به فناوري GPS نيز مجهز است و در ماه آگوست به اروپا و سپس به ساير بازارهای دنيا وارد خواهد شد.براي كسب اطلاعات بيشتر  مي توانيد به آدرس اينترنتي اين شركت به نشاني
www.samsung.com  مراجعه نمائيد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1787