راه اندازی App Store سایر رقبا را به وسوسه انداخت .

تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

تحقیقات نشان می دهد که پس از راه اندازی فروشگاه App Store توسط اپل که یک روز قبل از عرضه iPhone 3G بازگشایی شد .


به گزارش ايران موبايل، تحقیقات نشان می دهد که پس از راه اندازی فروشگاه App Store توسط اپل که یک روز قبل از عرضه iPhone 3G بازگشایی شد، همه اپراتورهای آمریکایی را به فکر فروبرد که فروشگاه های جدید، کاربردهای خاص و سیستم عامل هایی را برای کاربران و دستگاه های تلفن همراه تاسیس کنند.

 به بر اساس این گزارش AT&T ، رویزون وایرلس، اسپرینت و دیگر اپراتورها و تولیدکنندگان تلفن همراه از روش جدید اپل برای ارایه سرویس به کاربران آیفون پس از باز شدن فروشگاه App Store استقبال کردند. بر این اساس وریزون وایرلس اعلام کرد که قصد دارد شبکه خود را برای هر سازنده تلفن همراهی که بتواند گوشی سازگار با شبکه اش بسازد راه اندازی می کند. AT&T نیز از راه اندازی شبکه خود خبر داد، این درحالی است که این شرکت در واقع از آن جهت که هیچ کنترلی روی دانلود کاربردها و محتواها برای آیفون ندارد شدیدا تحت فشار است زیرا این اپراتور سرویس های خاص به کاربران ارایه می دهد. نوکیا هم که مالک جدید سیستم عامل سیمبیان است برای کسب سهم نرم افزاری با دیگر سازندگان تلفن همراه قرارداد می بندد این درحالی است که از سوی دیگر 6 سیستم عامل لینوکس، سیمبیان، بلک بری، مایکروسافت، پالم و اپل برای تلفن همراه وجود دارد.

گوگل انتظار دارد اولین گوشی هایش از سیستم عامل گوگل استفاده کنند زیرا این شرکت درحال ساخت سیستم عاملی است که بتواند به همه کاربران امکان دهد که کاربردها را به هر گوشی تلفن همراهی با استفاده از نرم افزار موبایل گوگل اضافه کنند بدون اینکه به اپراتور خاصی نیاز باشد. کارشناسان می گویند نیویورک تامیز هفته گذشته اعلام کرد که کاربران ممکن است سردر گم شوند چرا که بعضی از کاربردها تنها برای گوشی های خاصی ساخته شده اند زیرا تولید کنندگان آنقدر زمان و پول ندارند که پروژه ها و کاربردهایشان را با هر سیستم عاملی ساز گار کنند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1754