راه‌اندازی GPRS برای مشترکان تهرانی .

تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

وحید صدوقی گفت: در شهریور ماه امسال به تعدادی از مشترکان تهرانی به صورت رندوم داده می‌شود تا پس از مشخص شدن نتایج مطالعه این طرح به صورت سراسری اجرا شود .


مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از قطعی شدن راه‌اندازی شبکه GPRS (اینترنت) تلفن همراه در شهریور ماه سال جاری برای تعدادی از مشترکان تهرانی خبر داد. وحید صدوقی گفت: در شهریور ماه امسال به تعدادی از مشترکان تهرانی به صورت رندوم داده می‌شود تا پس از مشخص شدن نتایج مطالعه این طرح به صورت سراسری اجرا شود.

 مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار افزود: تعداد مشترکان تهرانی که در مرحله آزمایشی از اینترنت بهره‌مند می‌شوند حدود 2 میلیون نفر است که رقم آن هنوز قطعی نشده است. وی ادامه داد: مدت زمان مطالعه این طرح نیز6 ماه است و هنوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه مشترکین GPRS را مشخص نکرده است.

صدوقی ابراز داشت: ما درصدد هستیم که طبق وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این سرویس را در شهریور ماه سالجاری راه‌اندازی کنیم و مقدمات این امر نیز فراهم شده است. مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اظهار داشت: به دلیل تاخیر در ارسال تجهیزات ارائه سرویس GPRS در سال گذشته محقق نشد ولی با ورود این تجهیزات به شبکه همراه اول و هماهنگی‌های لازم در شهریور ماه این سرویس در کل کشور برقرار می‌شود. وی تصریح کرد: سال گذشته جهت ارائه GPRS همراه اول و انتخاب پیمانکار قرار شد مناقصه ای برگزار شود ولی به دلیل وجود برخی نواقص، مناقصه انتخاب پیمانکار مجددا انجام و در دی ماه 86 برنده این مناقصه مشخص شد؛ به همین دلیل برخی تاخیرها در روند ارائه این سرویس به وجود آمد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1739