تعرفه GPRS همراه اول تصویب شد .

تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی از تصويب تعرفه‌ی GPRS و MMS در جلسه‌ی روز گذشته ی كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد .


محمود خسروی اظهار كرد: روز گذشته تعرفه‌ی GPRS تلفن همراه در جلسه‌ی كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تصويب شد كه هر كيلوبايت اطلاعات به ميزان 14.8 ريال محاسبه می‌شود.

وی همچنين درباره‌ی تعرفه‌ی MMS تلفن همراه گفت: ارسال هر MMS ميزان ‌١٠٠٠ ريال محاسبه می‌شود. اما به گفته‌ی مدير كل امور مشتركان شركت ارتباطات سيار ايران زمانی كه قرار است سرويسی مانند GPRS تلفن همراه كه در آن امكان ارسال عكس،‌ اطلاعات، ‌تبليغات و مواردی از اين قبيل وجود دارد بايد تعهداتی از درخواست‌كنندگان گرفته شود.

 علی‌ حميدی پيش از اين در گفت‌وگو با خبرنگار ايران موبايل گفته بود: اين كه كليه‌ی دستورالعمل‌ها و قوانين مرتبط با سرويس GPRS آماده و تدوين شده است، اظهار كرد: كارشناسان فنی، مالی و حقوقی فرم‌های مربوطه را تهيه كرده‌اند و جلسات آن نيز به طور مرتب برگزار می‌شود. وی با بيان اين كه سرويس GPRS تلفن همراه به زودی در سيم‌كارت‌های همراه اول راه‌اندازی می شود بر گرفتن تعهداتی در اين زمينه از درخواست‌كنندگان تاكيد كرد.

 سرويس GPRS تلفن همراه اكنون به سرويسی پايه برای ارايه‌ی خدمات مهمی بر بستر تلفن همراه در جهان تبديل شده است؛ ارايه‌ی اين سرويس توسط اپراتور اول تلفن همراه كشور، طبق وعده‌ها و گفته‌های مسوولان شركت ارتباطات سيار قرار بود تا آخر اسفندماه ‌٨٦ انجام شود اما تاكنون راه‌اندازی نشده است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1735