رگولاتور: اپراتورها باید آمادگی خود را برای ارائه MMS براساس آئین نامه اعلام کنند .

تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

در حال حاضر اپراتور اول و دوم تلفن همراه بايد برابر مواردی كه در آيين‌نامه‌ی MMS مشخص شده امكاناتی فراهم و آمادگی خود را برای ارايه‌ی سرويس به ما اعلام كنند.


محمود خسروی رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويی با بيان اين مطلب و اين كه آيين‌نامه‌ی MMS مراحل تصويب خود را از مراجع مرتبط و ذی‌ربط گذرانده و مورد تصويب قرار گرفته است اظهار كرد: بعد از اعلام آمادگی اپراتورها ما برای انجام تست و آزمايشات لازم اقدام خواهيم كرد و بعد از به نتيجه رسيدن آزمايش‌ها به آن‌ها اجازه فعاليت داده می‌شود.

رييس سازمان تنظيم مقررات ياد آور شد: ما در حال انجام بررسی‌هاي لازم در اين زمينه و در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات هستيم كه بعد از طی مراحل بعدی و انجام تست‌های لازم اين موضوع عملی می‌شود. وی ياد آور شد: البته ايرانسل در اين زمينه اعلام آمادگی كرده و بايد اين آمادگی را به ما نيز اعلام كند كه آيا می‌تواند تمام مواد آيين‌نامه را پوشش دهد يا خير تا پس از آن انجام تست‌ها را آغاز كنيم. او زمان دقيق راه‌اندازی و آغاز به كار اين سرويس و نهايی شدن آيين‌نامه را به اعلام آمادگی اپراتورها و امكاناتی كه آن‌ها بايد در اين زمينه داشته باشند منوط دانست و اظهار اميدواری كرد كه اين موضوع در آينده‌ای نزديك عملی شود.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1731