توليد گوشی تلفن همراه در کشور غيرممکن است .

تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

به گزارش ايران موبايل نايب رييس کميسيون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : توليد گوشی تلفن همراه در ايران با توجه به حرکت رو به گسترش تکنولوژی اين کالا در جهان غيرممکن است .


سيد مصطفی سيدهاشمی گفت: تکنولوژی ساخت گوشی تلفن همراه در حال گسترش است و ايران قادر نخواهد بود با اين تکنولوژي روز جهان رقابت کند. وي اظهار داشت : تنها راه توليد گوشی تلفن همراه در کشور جلوگيری از واردات گوشی تلفن همراه است که قاچاق گوشی تلفن همراه مانع اين حرکت می شود.

به گفته وی ، نيازی به خود کفايی در صنعت گوشی تلفن همراه در کشور نيست و سياست خود کفايی در زمينه توليد برخی از کالا ها اشتباه است. وی در خصوص سرويس دهی اپراتور اظهار داشت : به عنوان نمونه اپراتور دوم به تعهدات خود در حوزه واگذاری سيم کارت ها عمل کرده، اما در زمينه سرويس دهی به مشترکان خود توجه نداشته است.

 سيد هاشمی به مشکل زير ساخت های اپراتور ها در کشور اشاره کرد و گفت : عدم هماهنگی بين اپراتور اول و دوم ،نبود رقابت سالم ، عدم پيش بينی مشکلات در خصوص واگذاری سيم کارت و ارائه سرويس دهی های محدود از جمله مشکلات اپراتور ها در ايران است. نايب رييس کميسيون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : وزير ارتباطات قرار بود امروز سه شنبه برای پاسخ به سوالات برخی از نمايندگان کميسيون صنايع و معادن به اين کميسيون برود اما آمدن محمد سليمانی به سه شنبه هفته آينده موکول شده است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1707