سيم‌كارت دولتی كمتر از بهای رسمی آن خريد و فروش می‌شود .

تاریخ ۸ مرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

به نقل از ايران موبايل با ادامه كاهش تقاضا برای سيم‌كارتهای دائمی در بازار، بهای خريد و فروش سيم‌كارت كاركرده همراه اول در بازار به كمتر از بهای رسمی و دولتی آن 288 هزار تومان رسيده است.


پس از عرضه سيم‌كارتهای اعتباری همراه اول با كد 0919 (تهران)، بهای 340 هزار ريال و به دنبال آن عرضه سيم‌كارت با كد 0910 با بهای 150 هزار تومان، بازار سيم‌كارت در حالت سكون به سر می‌برد. در حال حاضر و با اشباع و متنوع شدن بازار سيم كارت، تقاضا برای سيم‌كارت دائمی به شدت افت كرده است. اكثر خريداران ترجيح می‌دهند با بهای كمتری سيم‌كارت اعتباری خريداری كنند.

 در حال حاضر بهای خريد و فروش سيم‌كارت صفر دائمی همراه اول با كد هشت 280 تا 330 هزار تومان است. اين در حالی است كه بهای خريد و فروش سيم‌كارت كاركرد با كد 8 در بازار به 220 تا 250 هزار تومان رسيده است. بر اساس اين گزارش، بهای بالاتر كدهای پايين همراه اول كدهايی چون يك، دو و سه به دليل وجود وديعه بالاتر آنها به كدهای ديگراست. برخي كدهای پايين سيم‌كارت دائمی همراه اول دارای ودايعی به مبالغ 290 هزار تومان هستند كه همين رقم موجب بالا ماندن بهای آنها در بازار سيم كارت است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1697