12 ویژگی نسخه جدید نرم‏افزار پیامک فارسی .

تاریخ ۲ مرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

نسخه جدید ارسال و دریافت پیامک که بزودی بر روی سایت همراه اول مشترکان ارایه خواهد شد، اشکالات نسخه قبلی چون عدم ارسال شکلک و دفترچه تلفن را ندارد و می‏تواند با تغییراتی بر روی سرور مراکز پیامک گزارش ارسال پیامک را نیز به مشترک بدهد.


به گزارش ایران موبایل ، نسخه جدید و ویرایش شده ارسال و دریافت پیامک فارسی که ماه گذشته نسخه قدیمی آن قابل دانلود شد، با همکاری شرکت ارتباطات سیار ایران و مرکز فناوری دانشگاه شریف آماده شده است و پیش‏بینی می‏شود پس از تست‏های لازم تا هفته جاری و یا هفته آینده بر روی سایت شرکت ارتباطات سیار ایران  برای دانلود مشترکان گذاشته شود.

کاربران با این نرم‏افزار می‏توانند پیامک‏های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال و دریافت کنند. این نرم‏افزار تنها برای مشترکان همراه اول طراحی شده است و گویا تنها برای ارسال و دریافت پیامک میان دارندگان سیم‏کارت همراه اول پیش‏بینی شده است. امکان دسترسی به دفترچه تلفن، درج شکلک‏ها، درج تاریخ شمسی در پیام‏ها، اضافه شدن جعبه ذخیره پیام‏ها، امکان ویرایش الگوها، اضافه کردن میانبرها به منوها و گزینه‏ها و صفحات، درج آیکون‏های گرافیکی نشان‏دهنده وضعیت پیامک‏ها در جعبه‏ها، تسهیل تایپ با صفحه کلید فینگلیش، امکان تنظیم سرعت تایپ، اجرای خودکار برنامه با دریافت پیامک (بدون سؤال از کاربر) و حذف سؤال و جواب‏های امنیتی از کاربر هنگام اجرای برنامه یا ارسال پیامک از ویژگی‏های ویرایش جدید برنامه ارسال پیامک است.

این برنامه بر روی تمامی گوشی‏ها و PDA های موجود دارای جاوا و امکاناتی از قبیل JSR 120، 200Kb free memory قابل اجرا است. فایلی که از سایت می‏گیرید، یک فایل فشرده است (با پسوند ZIP) و باید اول آن را باز نموده و از داخل آن فایل‏های مربوطه به برنامه موبایل (با پسوندهای Jar و Jad) به دست آمده، بر روی برخی از کامپیوترها، از جمله کامپیوتر شما، به شکل فایل فشرده نشان داده می‏شود. این برنامه به هیچ وجه در بخش پیام‏های رسیده گوشی نه پیامکی اضافه نموه و نه کم می‏کند. تمامی پیامک‏های ارسالی و دریافتی پیام‏رسان، صرفاً از داخل خود این برنامه قابل دسترسی و مشاهده هستند. با وجود آنکه این برنامه قابلیت دسترسی به دفترچه تلفن را دارد، ولی برخی از گوشی‏ها به برنامه‏ها امکان دسترسی به دفترچه تلفن را نمی‏دهند. نسخه جدید نرم‏افزار ارایه شده دارای تأییدیه دیجیتال است که علاوه بر به وجود آوردن اطمینان از نحوه کارکرد برنامه، به شما این امکان را می‏دهد تا تنظیمات برنامه پیام‏رسان را به نحوی قرار دهید، که برای راه‏اندازی آن نیاز به تأیید کاربر نباشد. این تنظیم در صورتی امکان‏پذیر است که تلفن همراه شما، این امکان را در اختیار قرار دهد. اکثر تلفن‏های همراه موجود در کشور از این امکان برخوردارند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1690