سرویس تشخیص موقعیت مکانی مشترک بر روی تلفن همراه فعال شد .

تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

مدیر کل بازاریابی شرکت ارتباطات سیار از فعال بودن سرویس cell information برای معرفی موقعیت مکانی مشترک که بر روی صفحه نمایشگر گوشی او نمایش داده می‏شود در برخی ازمناطق تهران خبر داد.


سید تحسین عادلی، مدیر کل بازاریابی شرکت ارتباطات سیار ایران، در گفت‏وگو با ایران موبایل اظهار کرد: ساختار شبکه تلفن‏همراه سلولی است و هر آدرسی که در موقعیت یک سلول باشد به نام آن سلول نامگذاری می‏شود و در هر سایتی که این سرویس فعال باشد مشخصات سلولی که مشترک در آن واقع شده برایش ارسال می‏شود و مشترک می‏تواند این مشخصات را مشاهده کند.

وی افزود: در بعضی از سایت‏ها در نقاطی از تهران و یا کشور که این option آزاد است، می‏توان از این سرویس استفاده کرد و در واقع مشخصات و آدرس سایت بر روی صفحه نمایشگر گوشی فرد اعلام می‏شود مشترک می‏تواند این مشخصات را مشاهده کند. به گفته مدیرکل بازاریابی شرکت ارتباطات سیار ایران این سرویس در تمامی گوشی‏ها حتی در گوشی‏های نسل اول نیز قابل استفاده است که البته به دلیل برخی محدودیت‏ها در همه سایت‏ها فعال نشده است. وی یادآور شد: اغلب سایت‏ها در تهران این سرویس را ندارند و در مقایسه تهران با استان‏های دیگر این سایت‏ها کمتر است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1626