تغییر تعرفه پیامک به ایرانسل هم ابلاغ شد .

تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

تمام اپراتورهای تلفن همراه موظف به اجرای هرگونه تغیراتی که مورد تصویب محمل‏های قانونی قرار می‏گیرد خواهند بود و بحث کاهش و افزایش قیمت پیامک‏ها برای همه اپراتورها درسطح کشور قطعی است.


احمد فرهادی، مدیر کل تنظیم مقررات، تدوین، تعیین تعرفه و اتصال متقابل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت‏وگو با ایران موبايل اظهار کرد: بحث افزایش تعرفه پیامک لاتین و کاهش تعرفه پیامک فارسی را به ایرانسل به عنوان اپراتور دوم ابلاغ کردیم و آن‏ها نیز موظف‏اند مصوبه هیات وزیران را بر اساس مفاد پروانه خود اجرا و تمهیدات و بسترهای لازم فنی را ایجاد کنند.

مشاور عالی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: تعرفه پیامک اپراتور دوم تلفن همراه 16 تومان است که آن‏ها بر اساس این مصوبه می‏توانند تعرفه خود را افزایش دهند که این افزایش طبق مفاد پروانه می‏تواندتا 20 درصد بیش‏تر از تعرفه اپراتور اول یعنی 222 ریال باشد که تا کنون این افزایش صورت نگرفته است. وی ادامه داد: تالیا نیز که به عنوان پیمانکار اپراتور اول محسوب می‏شود مانند اپراتور اول تلفن همراه عمل می‏کند و موظف به اجرای این مصوبه است.

 فرهادی خاطر نشان کرد: برای اجرای این مصوبه چند ماهی به اپراتورها فرصت داده شده بود که این فرصت درتاریخ یکم تیر ماه به اتمام رسید و از این تاریخ افزایش تعرفه پیامک‏های لاتین باید از سوی کلیه اپراتورها از جمله اسپادان اصفهان و اپراتور تلفن همراه کیش مطابق مفاد پروانه نیز اعمال و تمهیدات لازم فراهم می‏شود. شایان ذکر است که چند روز پیش، معاون سازمان تنظیم مقررات خبر از لازم‏الاجرا نبودن تعرفه‏های جدید در مورد سایر اپراتورها داده بود و تأکید کرده بود که مصوبه دولت در خصوص تغییر نرخ پیامک برای اپراتورهای خصوصی نبوده و این اپراتورها موظف نیستند که این تعرفه را اجرا کنند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1613