کاربرد موبایل در شرایط اضطراری و دانستنیهای جالب حتما بخوانید .

تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

گوشی شما چه از نوع گران قیمت و چه ارزان قیمت، امکانات جالبی به شما می‌دهد که دانستن آنها ضرر ندارد و حتما روزی به درد می‌خورد.


به گزارش سایت خبری ایران موبایل، همه گوشی‌ها این امکان را فراهم می‌آورند که در زمان خاموش بودن گوشی و حتی نداشتن سیم کارت یا قفل بودن صفحه کلید با گرفتن شماره 112 به بخش امدادی شبکه GSM وصل شوید. همچنین وقتی درب‌های ماشینتان قفل شد و شما کلیدی نداشتید با موبایلتان با کسی که کلید یدک دارد تماس گرفته و از او بخواهید دکمه باز شدن را در نزدیکی گوشی‌اش بفشارد. شما نیز گوشی را در فاصله 20 سانتی‌متری از درب ماشین نگه دارید تا شاهد باز شدن قفل آن باشید.

مورد آخر مربوط به زمانی است که گوشی شما دزدیده می‌شود. سیم کارتتان را می‌توانید قفل کنید اما چطور می‌توان گوشی را بلااستفاده کرد. اگر کد *#06# را وارد کنید، شماره‌ای 17 رقمی ظاهر می‌شود که البته بر روی باتری هم ممکن است دیده شود. آن را حتماً جایی یادداشت کنید تا اگر گوشی شما ربوده یا گم شد با اپراتور خود تماس گرفته واز آنها در خواست کنید این کد را بلاک کنند. به این ترتیب اگر چه گوشی گم شده‌تان به شما بر نمی‌گردد اما مطمئن می‌شوید که دیگران هم نمی‌توانند از آن استفاده کنند





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1606