تمام اپراتورها باید مصوبه کاهش و افزایش تعرفه پیامک را اجرا کنند .

تاریخ ۴ تیر ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

معاون سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: اجرای بخش‌نامه ابلاغی دولت در خصوص کاهش تعرفه پیامک فارسی و افزایش تعرفه پیامک لاتین برای تمام اپراتورهای تلفن همراه الزامی است.


لطف‌الله سبوحی در این رابطه بهايران موبايل گفت: این بخش نامه به تمام اپراتورها ابلاغ شده و اپراتورها باید بر اساس ضوابط پروانه، تعرفه پیامک‌های خود را تنظیم کنند. او افزود: تعرفه افزایش و کاهش تعرفه پیامک از سوی اپراتورها، لزوماً همان تعرفه اعلام شده از سوی دولت نیست.

سبوحی ادامه داد: تالیا تابع ضوابط شرکت ارتباطات سیار است، چون پیمان‌کار مخابرات به شمار می‌رود. تالیا باید همزمان با اپراتور دولتی اقدام به کاهش تعرفه پیامک فارسی و از ابتدای تیرماه قیمت تعرفه پیامک لاتین را افزایش دهد. او با اشاره به این‌که اپراتورهای تلفن‌همراه هنوز جوابی در خصوص افزایش و کاهش تعرفه به سازمان تنظیم مقررات نداده‌اند، گفت: اعمال تعرفه برای تمام اپراتورها الزامی است و البته برای اجرای این بخش‌نامه باید ابزار فنی در شبکه فراهم شود. عينی‌پور معاون فنی شركت ايرانسل با تأييد اين موضوع كه هنوز تعرفه پيامك‌های فارسی و لاتين ايرانسل كاهش يا افزايشي نداشته است، گفت: اجراي اين مصوبه منوط به ابلاغ رگولاتوری به ايرانسل است و اگر اين موضوع به ايرانسل ابلاغ شود، به آن عمل خواهيم كرد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1588