کاهش 40 درصدی تماس‏های تجاری هنگام برگزاری فوتبال منچستر و چلسی .

تاریخ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم انگلیسی منچستریونایتد و چلسی باعث کاهش 40 درصدی تماس‏های تجاری با تلفن همراه از سوی کاربران شده است.


به گزارش ايران موبايل ، مسابقات فوتبال قهرمانی اروپا بین منچستریونایتد و چلسی چهارشنبه شب گذشته برگزار شد و پس از صد و بیست دقیقه جدال سرانجام منچستر در ضربات پنالتی بر حریف خود غلبه کرد و مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 یونیکام یکی از اپراتورهای انگلیس در تحقیق خود آورده است که تعداد تماس‏ها در زمان برگزاری مسابقه از ساعت 10 صبح کاهش یافت به طوری که تا پایان وقت کاری این کاهش 40 درصد کمتر از روزهای معمول شد. در ادامه این بررسی آمده است تعداد تماس‏های تجاری با تلفن همراه در شهر منچستر حدود 12.6 کاهش داشته است. "تونی اگیلتون" یکی ازمقامات یونیکام با بیان اینکه به ندرت دیده می‏شود که مسأله‏ای تا این حد روی برقراری تماس تاثیر بگذارد، افزود: این رویداد در تاریخ شهر منچسترمنحصر به فرد است.

تعداد کاربران انگلیس تا ژوئن 2007 میلادی 77 میلیون و 335 هزار نفر و ضریب نفوذ تلفن همراه در این کشور 6.127 درصد اعلام شده است و 11 اپراتور ارتباطی فعال در این کشور وجود دارد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1551