کاهش قیمت سیم‏کارت‏های دایمی .

تاریخ ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

آغاز ثبت‏نام ‏اینترنتی سیم‏کارت‏های 150 هزار تومانی توانست بار دیگر قیمت سیم‏کارت‏ها را کاهش دهد.


روز گذشته همزمان با هجوم متقاضیان به پایگاه اینترنتی شرکت ارتباطات سیار برای ثبت‏نام سیم‏کارت‏های 150 هزار تومانی، یک بار دیگر سیم‏کارت جدید توانست حتی پیش از ورود به بازار، از سیم‏کارت‏های موجود به اصطلاح زهر چشم گرفته و زیر قیمت آن‏ها پوست موز بیندازد.

برای نمونه به گفته برخی فروشندگان سطح شهر، فقط طی چند ساعت پس از اعلام خبر ثبت‏نام، قیمت سیم‏کارت‏های صفر دایمی بین 5 تا 10 هزار تومان کاهش یافت. در همین حال فارس گزارش داد، به دلیل همین ثبت‏نام، بیشتر مراجعان بازار سیم‏کارت از خرید و فروش سیم‏کارت‏های 0912 امتناع می‏کردند. بازار سیم‏کارت‏های اعتباری همراه اول نیز به لحاظ کم‏رونقی، دست کمی از وضعیت بازار سیم‏کارت‏های 0912 نداشت؛ به طوری که به دنبال همین انزوا و کاهش خرید و فروش، نرخ خرید این نوع سیم‏کارت با کاهش شدید، به 23 هزار تومان رسید در حالی که قیمت فروش آن، تا 40 هزار تومان نیز می‏رسد. فعالان بازار سیم‏کارت پیش‏بینی کردند در هفته جاری باز هم قیمت سیم‏کارت‏های اپراتور اول موجود در بازار کاهش یابد. شایان ذکر است نام‏نویسی سیم‏کارت‏های دایمی 150 هزارتومانی شرکت ارتباطات سیار از دیروز و به صورت اینترنتی در تمام کشور آغاز شده است.

ثبت‏نام حضوری این سیم‏کات‏ها که به گفته مسؤلان حدود 10 میلیون ظرفیت برای آن‏ها پیش‏بینی شده، از تاریخ 22 یا 23 تیر ماه جاری آغاز خواهدشد. به گفته مسؤلان شرکت ارتباطات سیار، قیمت هر فقره سیم‏کارت دایمی جدید شامل یک میلیون و 200 هزار ریال هزینه اشتراک و 300 هزار ریال مالیات است. این سیم‏کارت‏ها در باند فرکانسی 900 و 1800 واگذار می‏شوند و خدمات آن‏ها تفاوتی با سیم‏کارت‏های دایمی فعلی همراه اول ندارد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1549