پلیس موبایل در کشور وجود ندارد .

تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

مدیرکل روابط عمومی نیروی انتظامی با رد شایعاتی مبنی بر تجسس تلفن‌همراه، توسط نیروی انتظامی تأکید کرد که پلیس موبایل در کشور وجود ندارد و کاربران در صورت مشاهده این موارد با شماره 197 یا 110 تماس بگیرند.


سرهنگ مهدی احمدی در این‌باره به ايران موبايل گفت: هیچ کس اجازه تجسس و کنترل تلفن‌همراه افراد را ندارد. زیرا این وسیله ارتباطی به نوعی حریم خصوصی افراد محسوب می‌شود و دستیابی به آن با اذن قضایی است.

 وی با تأکیید بر این‌که هومطنان باید در این موارد آگاه باشند و تلفن‌همراه را به این بهانه در اختیار هیچ فرد یا گروهی قرار ندهند، افزود: چنانچه مواردی در این خصوص مشاهده شد به شماره تلفن 197 یا 110 اطلاع دهید. همزمان با آغاز اجرای طرح امنیت اجتماعی، شایعاتی مبنی بر تجسس تلفن‌همراه افراد دستگیر شده در جامعه به گوشی می‌رسد.

پیش از این نیز پلیس مرکز پیشگیری نیروی انتظامی با ارسال SMS به مشترکان تلفن‌همراه، آغاز اجرای طرح‌های پیشگیری از جرم در کل کشور را به هموطنان اطلاع داد. به گفته مدیر کل روابط عمومی نیروی انتظامی از این پس طرح‌های امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از طریق رسانه SMS به اطلاع هموطنان خواهد رسید.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1543