اطلاع‏رسانی طرح‏های امنیت اجتماعی ناجا از طریق SMS .

تاریخ ۸ خرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

مدیر کل روابط عمومی نیروی انتظامی گفت: پلیس مرکز پیشگیری نیروی انتظامی روز گذشته با ارسال SMS به مشترکان تلفن همراه، آغاز اجرای "طرح‏های پیشگیری از جرم در کل کشور" را به هموطنان اطلاع داد.


سرهنگ مهدی احمدی در گفت‏وگوی اختصاصی با ايران موبايل اظهار داشت: از این پس طرح‏های امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از طریق رسانه SMS به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه ناجا برای اولین بار درکشور تصمیم به اطلاع‏رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه کرده است، یادآور شد: با این شیوه اطلاع‏رسانی نوع خدمات نیروی انتظامی برای مردم تعریف می‏شود. سرهنگ احمدی با بیان اینکه این شیوه سبب آگاهی مجرمان نیز خواهد شد تصریح کرد: از این پس جزییات طرح‏های امنیت احتماعی ناجا، در قالب پیام کوتاه در فواصل زمانی اطلاع‏رسانی خواهدشد.

وی با اشاره به اجرای گسترده طرح‏های پیشگیری از جرم مرکز پیشگیری نیروی انتظامی در کشور یادآور شد: این طرح با حساسیت خاصی از سوی مردم روبرو شده است و استفاده از پیام کوتاه در این زمینه می‏تواند مؤثر واقع شود. مدیر کل روابط عمومی نیروی انتظامی، هدف از اجرای این طرح را کاهش جرم در سطح جامعه عنوان کرد و ادامه داد: با اطلاع‏رسانی اقدامات ناجا در طرح امنیت اجتماعی از طریق پیامک تلفن همراه، دغدغه مردم کاهش می‏یابد. وی اظهار داشت: طرح‏های پیشگیری از جرم ناجا به کلیه جرایم رایانه‏ای و دیجیتالی، جرایم خشن و تخلفات مختلف مربوط بوده و از طریق مراجع ذیر‏بط بررسی می‏شود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1532