تعداد مشترکان تلفن همراه جهان از مرز یک میلیارد نفر گذشت .

تاریخ ۲ خرداد ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

موسسه آماری و تحقیقاتی ریتینگ اعلام کرد که در سال گذشته میلادی حوزه آسیا و اقیانوسیه بیشترین میزان رشد مشترکان تلفن همراه را دارا بوده است.


به گزارش فایران موبایل در سال 2007 میلادی مشترکان تلفن همراه آسیا و اقیانوسیه 23 درصد رشد داشته‏اند که اولین میزان رشد مشترکان تلفن همراه در جهان بوده است. این موسسه افزوده است: آمریکای لاتین نیز با 22 درصد افزایش در رتبه دوم قرار گرفته است و ایالات متحده آمریکا تنها 10 درصد رشد داشته است که کمتر از میزان مورد انتظار بوده است.

بنا بر این گزارش اکنون تعداد مشترکان تلفن همراه در سراسر دنیا به بیش از یک میلیارد و 68 میلیون نفر رسیده است و آمار جهانی نشان می‏دهد که میزان رشد مشترکان تلفن همراه در سراسر جهان 6/17 بوده است. اکنون 5 اپراتور تلفن همراه موجود در ایالات متحده آمریکا 230 میلیون مشترک تلفن همراه دارند که تعداد مشترکان این 5 اپراتور حتی به تعداد مشترکان چاینا موبایل که تعداد آن‏ها به بیش از 395 میلیون رسیده است هم نمی‏رسد. این مرکز در برآوردی جالب اعلام کرده است سال گذشته هر آمریکایی 55 دلار، هر کانادایی 65 دلار و هر چینی 12 دلار در هر ماه برای استفاده از تلفن همراه استفاده کرده‏اند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1517