تماس با 09990 برای شکایت از مزاحمت‏های تلفن همراه بسیار ناچیز است .

تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

مدیرکل روابط‏ عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: آمار تماس برقرار شده با واحد ارتباطات مردمی (09990) در خصوص مزاحمت‏های تلفنی از طریق تلفن همراه در سال 86 بسیار ناچیز است.


" داوود زارعیان" در گفت‏وگو با ايران موبايل اظهار داشت: مزاحمت‏های تلفنی از طریق تلفن همراه میانگین بسیار پایینی را در مقایسه با سایر شکایت‏های 09990 به خود اختصاص داده است.

 وی دلیل پایین بودن آمار این شکایات را وجود سرویس نمایشگر شماره تلفن عنوان کرد و گفت: پرونده‏های موجود در این خصوص، توسط شرکت مخابرات مورد رسیدگی قرار می‏گیرد.

 به گفته زارعیان، شرکت مخابرات با مشترکانی که از طریق ارسال پیام کوتاه و یا از طریق برقراری تماس، مزاحمت ایجاد کرده‏اند، بر اساس قانون رسیدگی به شکایات و مزاحمت‏های تلفنی با آنها برخورد می‏کند.

 این در حالیست که بیشترین تماس با واحد ارتباطات مردمی " 09990" شرکت مخابرات در سال گذشته در زمنه موارد مرتبط با تلفن همراه بوده است. در میان شاخص‏های تماس مردمی با 09990، سه شاخص آموزش استفاده از تلفن همراه، راهنمایی متقاضیان تلفن همراه و راهنمای خدمات تلفن همراه در طول یکسال گذشته بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1479