توزیع تلفن همراه و شارژ سیم‌کارت از طریق شرکت پست .

تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

مدیر کل بررسی‏های اقتصادی شرکت پست اعلام کرد که به منظور گسترش تجارت الکترونیک در سراسر کشور، تلفن همراه توزیع می‏کند.


"رضا شمولی" با اعلام این خبر به ایران موبایل گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده بین شرکت پست با شرکت "پارسا پیام پاسارگاد" از تاریخ نوزدهم اسفند ماه سال گذشته تا نوزدهم شهریور سال جاری، این شرکت موظف به توزیع گوشی‏های مشخص شده به متقاضیان است.

وی ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به واحدپستی، دریافت فرم مربوطه نوع گوشی خود را انتخاب و سپس درخواست خود را به پست تحویل می‏دهند. این مقام مسؤل ‏ تصریح کرد: امکان انتخاب سه نوع گوشی با قیمت‏های 400 هزار ریال، 450 هزار ریال و یک میلیون و780 هزار ریال از این طریق برای متقاضیان فراهم شده است.

 وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به نزدیکترین شعبه پستی محل زندگی خود می‏توانند برای تهیه این گوشی‏ها در سراسر کشور اقدام کنند، ادامه داد: شرکت پاسارگاد ظرف مدت 24ساعت گوشی‏های مذکور را به شرکت پست تحویل و سپس شرکت پست موظف است ظرف سه روز گوشی را به درب منزل متقاضی ارسال کند. وی تصریح کرد: چنانچه متقاضیان از تهیه گوشی منصرف شوند شرکت پست تمامی مبلغ دریافت کرده را به متقاضیان عودت می‏دهد.

مدیرکل بررسی‏های اقتصادی شرکت پست گفت: این حرکت شرکت پست تنها به منظور گسترش تجارت الکترونیک و ایجاد رابطه بین مصرف‏کننده و تولیدکننده صورت گرفته است. این مقام مسؤل همچنین خبر عرضه کارت‌شارژ تلفن‌های همراه اول را در کلیه واحدهای پستی طی روزهای آینده به ایران موبایل اعلام کرد.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1474