پست ، موبایل 40 هزارتومانی تحویل می‏دهد .

تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

عضو هیات مدیره شركت پست از اجرای طرح توزیع تلفن همراه 40 هزار تومانی از طریق پست خبر داد .


به گزارش ایران موبایل، این طرح -كه از روز بیست و چهارم فروردین ماه و با همكاری شركت پست ایران و یك شركت خصوصی برای نخستین بار در كشور اجرا می‌شود- امكان انتخاب و ارسال موبایل را برای کاربر فراهم می‏کند و کاربران می‏توانند موبایل را از طریق پست و در منزل خود تحویل بگیرند.

حسین آبادی عضو هیات مدیره شركت پست در همین رابطه به فارس اظهارداشت: در این طرح متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی اقدام به خرید گوشی كنند. محمد حسن محبیان مدیر عامل پست نیز به فارس گفته بود: طرح توزیع تلفن همراه از طریق پست در راستای كاهش بار ترافیكی و تنوع محصولات ارایه شده از سوی پست اجرا شده است.

متقاضیان با اجرا و سراسری شدن این طرح، می‌توانند با مراجعه به بیش از 12 هزار دفتر پستی و دفاتر خدمات ارتباطی در سراسر كشور با پر كردن فرم مربوطه و پرداخت وجه اقدام به خرید گوشی كنند. این گوشی‌ها با مارك GTC و در دو مدل دو سیم كارته و معمولی عرضه خواهد شد. بهای این گوشی‌ها در رنج قیمتی 40، 45 و 178 هزار تومان است. همچنین براساس اعلام روابط عمومی شركت پارسا پیام، گوشی‌های دو سیم كارته در این طرح همراه با یك سیم كارت اعتباری ایرانسل عرضه می‌شود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1450