تجهیزات راه‏اندازی تلفن‏های ثابت اعتباری خریداری می‏شود .

تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

به گفته‌ي مدير عامل شركت مخابرات ايران مراحل فني راه‌اندازي تلفن‌هاي ثابت اعتباري به اتمام رسيده و در حال خريداري تجهيزات مورد نياز و فراهم كردن هزينه و سرمايه‌گذاري براي آن هستيم.


صابر فيضي با بيان اين كه زمان راه‌اندازي و آغاز به كار اين سرويس مشخص نيست به ایران موبایل گفت : بيش‌تر تجهيزات مورد نياز براي اين سرويس توليد داخل كشور بوده و فقط يكسري از آن‌ها بايد از خارج از كشور وارد شود.

وي تصريح كرد: بعد از راه‌اندازي اين سرويس كساني كه متقاضي استفاده از آن باشند مي‌توانند با خريداري كارت شارژها از همان مراكزي كه كارت شارژ سيم كارت‌هاي تلفن همراه به فروش مي‌رسد، نسبت به خريد آن‌ها اقدام كنند. به گفته‌ي فيضي تعرفه‌ اين سرويس هنوز نهايي نشده اما بعيد به نظر مي‌رسد كه تعرفه‌ي آن بيش‌تر از تعرفه‌ي فعلي تلفن‌هاي ثابت باشد.

 او در ادامه با بيان اين مطلب كه قرار است اين سرويس در كل كشور عملياتي مي‌شود و با اشاره به اين‌ كه واگذاري تلفن ثابت به روز انجام مي‌شود، بحث تلفن‌هاي ثابت اعتباري را يكي از سرويس‌هايي دانست كه بايد به سرويس‌هاي تلفن ثابت افزوده شود. مدير عامل شركت مخابرات ايران در پايان خاطر نشان كرد: اين سرويس تفاوتي با تلفن ثابت ندارد و فقط به عنوان يكي از سرويس‌هاي جديد محسوب مي‌شود و متقاضيان به ميزان شارژ خريداري شده، مصرف مي‌كنند و صورت‌حساب براي آن‌ها ارسال نمي‌شود.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1442