حق امتیاز تالیا به دولت واگذار می شود .

تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

براساس قرارداد پیمانکاری تالیا، پس از شش سال، بی‌اوتی (حق امتیاز) این پروژه به صورت رایگان به دولت واگذار می‌شود.


مدیر روابط‌عمومی تالیا، در گفت‌وگو با ایران موبایل، با بیان این مطلب اظهار داشت: اگر تعداد مشترکان تالیا افزوده شود، تنها این پیمانکار سود نخواهد برد، بلکه دولت نیز از افزایش تعداد مشترکان تلفن همراه تالیا منتفع خواهد شد.

به اعتقاد ایشان ، این دولت است که در درازمدت از افزایش تعداد مشترکان تالیا بهره می‌برد، چرا که براساس قرارداد این پیمانکار، پس از شش سال بی‌اوتی این پروژه رایگان به دولت واگذار خواهد شد.

شاکری افزود: دولت بدون سرمایه‌گذاری در این پروژه و پس از پایان مالکیت تالیا، صاحب آن می‌شود و افزایش مشترکان بر سود دولت می‌افزاید. وی، با بیان این مطلب که ارزش افزوده تالیا پس از پایان بی‌اوتی متعلق به دولت خواهد بود، تصریح کرد: کمک دولت در راستای حمایت از تالیا می‌تواند به این پیمانکار کمک کند تا به تعهدات خود به صورت کامل عمل کند. لازم به ذکر است، تالیا به عنوان پیمانکار شرکت مخابرات ایران برای واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری، فعالیت رسمی خود را از سال 84 آغاز کرد و با توجه به مفاد قرارداد بین تالیا و شرکت مخابرات، 60 درصد درآمد کسب شده توسط تالیا به مخابرات و دولت و 40 درصد مابقی به این پیمانکار تعلق می‌گیرد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1436